Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESPN bij meerdere providers in het basispakket

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Hou jij het sprookjesboek maar open Ferry
    Ach, alle sprookjes eindigen lang en gelukkig. Ik mag hopen dat de technici toch druk doende zijn.
    Je kan als provider niet achter blijven, niet als je nog serieus genomen wilt worden.

    Reageer


    • #32
      Het stereo sprookjesboek ..

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Het stereo sprookjesboek ..
        Het nieuwe kanaal ESPN Ultra HD komt niet per 1 augustus bij Caiway en Delta.
        Uit de reactie van Caiway blijkt niet dat ze deze niet gaan doorgeven, maar de letterlijke reactie is niet direct per 1 augustus.
        Dat is een wezenlijk andere reactie dan “we communiceren wanneer het zo ver is” of we gaan het niet doen.

        Mijn conclusie: ze zijn er mee bezig en dit komt een paar weken later.

        update: nu toch weer communicatie dat dit niet gaat komen. Dit valt acht niet meer uit te leggen.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2021, 11:42.

        Reageer


        • #34
          Dat kan ook niet bij Caiway. Hun kastjes zijn antiek HD

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Dat kan ook niet bij Caiway. Hun kastjes zijn antiek HD
            Nope ze leveren al jaren de Aria en de Amino 7x. Aria kan upscalen, die kan dit zeker wel. Amino 7x is zeer geschikt.

            En al willen ze dat niet. Het kan gewoon via DVB-C (COAX). Dus kan niet is dood en wil niet ligt er naast.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jul 2021, 23:16.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Dit valt acht niet meer uit te leggen.
              Het is prima uit te leggen. Je accepteert het niet. Ik mis toch die massale klachtenregen en opzeggingen die je verwacht als iets zo urgent is als sommigen het vinden.
              Laatst bewerkt door Koeba; 29 Jul 2021, 09:48.

              Reageer


              • #37
                Ik denk dat de meeste klanten van Delta Fiber dit forum niet kennen, Kuba.
                Maar ik kan me niet voorstellen dat klanten die de interactieve platforms van Ziggo of KPN gewend zijn, tevreden zijn over het IPTV platform van Caiway of Delta.
                Er zijn toch genoeg mensen met een surround geluid set en die schrikken zich toch gelijk tandjes als er opeens blikkerig stereogeluid door de speakers galmt en surround geluid opeens foetsie is.

                Als ik terugkijk tijdens het Eurovisiesongfestival naar de vele lyrische reacties van de KPN klanten op het forum van KPN over het Dolby Atmos hoeveel het toevoegt en hoe blij ze werden van de enorme geluidswinst het is, denk ik maar 1 ding:
                Waarom gunt Deltafiber zijn klanten zo weinig vooruitgang?
                Laatst bewerkt door snoepdoos; 29 Jul 2021, 10:06.

                Reageer


                • #38
                  https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-p...blijft-gelijk/

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Ik denk dat de meeste klanten van Delta Fiber dit forum niet kennen, Kuba.
                    Tsja. Als ik ergens heel erg mee zit en ik wil het graag ergens melden, dan zoek ik. Of het is gewoon niet zo spannend dat je er de moeite voor doet.

                    Maar ik kan me niet voorstellen dat klanten die de interactieve platforms van Ziggo of KPN gewend zijn, tevreden zijn over het IPTV platform van Caiway of Delta.
                    Ik kan me heel veel dingen niet voorstellen die toch zo zijn.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Tsja. Als ik ergens heel erg mee zit en ik wil het graag ergens melden, dan zoek ik. Of het is gewoon niet zo spannend dat je er de moeite voor doet.


                      Ik kan me heel veel dingen niet voorstellen die toch zo zijn.
                      Als klant van Caiway of Delta voel je je niet een zwart/wit beeldbuiskijker die maar niet verder mag komen dan dat.
                      We zitten aan deze providers vast, dus ik verwacht gewoon vooruitgang en niet telkens “ zoek het maar uit”. Alle andere providers die ik niet kan kiezen bewegen naar 4K en ESPN UHD. Dit is echt onverkoopbaar.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Als klant van Caiway of Delta voel je je niet een zwart/wit beeldbuiskijker die maar niet verder mag komen dan dat.
                        We zitten aan deze providers vast, dus ik verwacht gewoon vooruitgang en niet telkens “ zoek het maar uit”. Alle andere providers die ik niet kan kiezen bewegen naar 4K en ESPN UHD. Dit is echt onverkoopbaar.
                        Je blijft doen alsof er een volksopstand over is. Die is er niet. Onverkoopbaar? Meh.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Je blijft doen alsof er een volksopstand over is. Die is er niet. Onverkoopbaar? Meh.
                          Niet iedereen zit op dit forum. Een provider die willens en wetens niet mee gaat me de tijd, tis niet te verkopen naar je klanten.
                          Je ziet om je heen de vooraanstaande providers wel mee gaan. Het is gewoon triest. We leven niet meer in 1980!

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Niet iedereen zit op dit forum. Een provider die willens en wetens niet mee gaat me de tijd, tis niet te verkopen naar je klanten.
                            Je ziet om je heen de vooraanstaande providers wel mee gaan. Het is gewoon triest. We leven niet meer in 1980!
                            Laat maar. Ik geef je gewoon gelijk. Deden ze vroeger thuis ook bij mij. Maar toen was ik 5.

                            Reageer


                            • #44
                              https://www.ziggo.nl/televisie/extra...38b4263fe4d1c8

                              een voorbeeld hoe het ook kan. We lopen al jaren te vragen om UHD en 4K. Caiway heeft Ziggo er bij ons in Twente afgedonderd.
                              Ik verwacht dat ze dan minimaal in staat zijn hetzelfde te leveren. Anders kunnen ze zichzelf beter opdoeken en de COAX teruggeven aan Ziggo en de glasvezel aan KPN. Dat zijn wel partijen doe weten wat 4K en beter kwaliteit televisie is.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Delta heeft nog twee dagen de tijd om deze pagina aan te passen.

                                Dus nog even geduld op je antwoord.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X