Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV - Mijn buren juichten dertig seconden eerder...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Maar dus alleen bij hele grote evenementen waarbij gejuicht wordt?
    Dot geldt voor alles waarvan je de uitslag of uitkomst niet wil weten.
    Niet alleen het juichen bij de buren. Bij de OS krijg je van de nieuwsdiensten eerder een flashbericht dat er goud is behaald, dan jij het hebt gezien.
    Lekker bij de 100 mtr die in 10 sec over is.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/...ensdag+16+juni

      Juich eens zonder dat er een doelpunt is gevallen
      Ik kan zeker begrijpen dat dit niet wenselijk is natuurlijk. Maar vanwege de decodering van het signaal komt er iets van achterstand in het signaal. Ik ga dit voor jullie doorzetten naar de technische dienst om dit na te kijken of hier iets aan gedaan kan worden.
      Maar aan de andere kant kun je er wel lekker goed voor gaan zitten als de buren weer eens flink gaan juichen.

      Hier hebben we nog wat extra informatie over dit onderwerp: link

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

        Ik kan zeker begrijpen dat dit niet wenselijk is natuurlijk. Maar vanwege de decodering van het signaal komt er iets van achterstand in het signaal. Ik ga dit voor jullie doorzetten naar de technische dienst om dit na te kijken of hier iets aan gedaan kan worden.
        De ENCODERING van het signaal. Niet de DECODERING. Iets van. Grapjas.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

          De ENCODERING van het signaal. Niet de DECODERING. Iets van. Grapjas.
          Ben geen deskundige, maar als iets gecodeerd wordt moet het ook weer worden gedecodeerd. En ik kan me zo voorstellen dat zowel encoderen als decoderen een vertraging geven...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

            Hier hebben we nog wat extra informatie over dit onderwerp
            Op die pagina lees ik:
            " In dat proces van inpakken, versturen en uitpakken kan soms een vertraging van een aantal seconden zitten, vooral bij live-uitzendingen"
            Jeroen, er zit _altijd_ een vertraging in dit proces. Bij niet-live uitzendingen valt het niet op maar de vertragingen zijn meestal hetzelfde. Alleen de duur van de vertraging verschilt per aanbieder van de stream.
            Dit heeft te maken met de streamsleutel die wordt gebruikt. Vanuit een mediacentrale gaat het signaal naar een distributieplatform van een provider waar er dan streams met verschillende resoluties gemaakt. Men beweert vaak dat een vertraging rond de 10 seconden zou duren, maar dat is een interne meting. Door tussenliggende stations (vanaf mediacentrale naar abonnee) gaat die perfomance vaak nog drie keer over de kop.

            Delta heeft, landelijk gezien, een gemiddelde vertragingstijd. Houden zo (en ja, het kan altijd beter).
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Jun 2021, 23:51.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

              Op die pagina lees ik:

              Jeroen, er zit _altijd_ een vertraging in dit proces. Bij niet-live uitzendingen valt het niet op maar de vertragingen zijn meestal hetzelfde. Alleen de duur van de vertraging verschilt per aanbieder van de stream.
              Dit heeft te maken met de streamsleutel die wordt gebruikt. Vanuit een mediacentrale gaat het signaal naar een distributieplatform van een provider waar er dan streams met verschillende resoluties gemaakt. Men beweert vaak dat een vertraging rond de 10 seconden zou duren, maar dat is een interne meting. Door tussenliggende stations (vanaf mediacentrale naar abonnee) gaat die perfomance vaak nog drie keer over de kop.

              Delta heeft, landelijk gezien, een gemiddelde vertragingstijd. Houden zo (en ja, het kan altijd beter).
              Kijk, dat is nuttige info! Dank!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Kijk, dat is nuttige info! Dank!
                Klopt, dit verklaard alleen niet waarom KPN het beeld wel sneller bij de klant krijgt.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Klopt, dit verklaard alleen niet waarom KPN het beeld wel sneller bij de klant krijgt.
                  Dat is dezelfde verklaring als voor de meeste technische issues bij Delta: Geld. KPN koopt het platform in bij Accenture en heeft meer betaald. Dat en als ik Webkabouter correct interpreteer, meer hops bij Delta. Wat weer zou betekenen dat er misschien nog wat te winnen valt met peering met minder hops.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Dat is dezelfde verklaring als voor de meeste technische issues bij Delta: Geld.
                    Dat zou kunnen maar voor hetzelfde geld (...) neemt Delta de service van KPN af. Dan krijg je net zoiets als in de F1: als niet-mercedesteam racen met een motor van dat merk, maar niet met dezelfde performance.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Jun 2021, 10:05.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X