Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

rare foutmelding ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • rare foutmelding ?

    Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud? Ons DIT kastje doet ineens niks meer.....

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Pluk64 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud? Ons DIT kastje doet ineens niks meer.....
    Hi Pluk , deze foutmelding kan redelijk eenvoudig worden verholpen. Hiervoor kun je de ontvanger resetten door de resetknop aan de achterzijde in te drukken met een tandenstoker of paperclip. Hierna zullen eventuele updates worden ingeladen op de ontvanger en werkt alles als het goed is weer zoals het hoort. Mocht dat niet het geval zijn helpt de klantenservice hier graag direct bij verder!

    Reageer


    • #3
      We zitten al 10 weken zonder tv.....Delta wil ons niet helpen omdat wij al veel monteurs gehad hebben betreffende DIT. Terwijl het hun kastje is, en wij tenslotte betalen voor een dienst. Weigeren een monteur te sturen en hebben ons nu in een positie gemanoeuvreerd die we niet willen bewandelen maar helaas moeten. We betalen keurig en krijgen geen hulp
      .
      Laatst bewerkt door Pluk64; 17 May 2021, 09:07.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Pluk64 Bekijk bericht
        We zitten al 14 weken zonder tv.....Delta wil ons niet helpen omdat wij al veel monteurs gehad hebben betreffende DIT. Terwijl het hun kastje is, en wij tenslotte betalen voor een dienst. Weigeren een monteur te sturen en hebben ons nu in een positie gemanoeuvreerd die we niet willen bewandelen maar helaas moeten. We betalen keurig en krijgen geen hulp
        .
        Wanneer ik 14 weken zonder tv zou zitten dan kocht ik toch een Chromecast (66 zenders).

        Dan kon ik tenminste opnemen en afspelen via de Delta TV app.
        Laatst bewerkt door driepinter; 16 May 2021, 19:45.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Wanneer ik 14 weken zonder tv zou zitten dan kocht ik toch een Chromecast (66 zenders).

          Dan kon ik tenminste opnemen en afspelen via de Delta TV app.
          Inderdaad, beter iets dan niets!


          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X