Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Update?

    Sinds kort heb ik een TV-decoder van Humax. Als ik de TV aanzet krijg ik soms de melding dat er een software-update is. Deze melding flitst vlug voorbij. Ik heb het apparaat met de internetkabel verbonden en geconfigureerd, dus dat zou moeten werken.

    Als ik naar de software-update ga, staat dat echter lichtgrijs en kan ik het niet aanklikken.

    Is er nu wel of geen update beschikbaar? En zo ja, hoe kom ik daar dan? Hoe maakt ik die optie dan aanklikbaar?

  • #2
    Humax updates gaan enkel via het tv signaal hiervoor is dus geen internet nodig.

    Reageer


    • #3
      Oh? Oke. Dus daar hoef ik nooit over nacte denken? Dat gaat automatisch?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
        Oh? Oke. Dus daar hoef ik nooit over nacte denken? Dat gaat automatisch?
        Je moet natuurlijk wel de update zelf handmatig starten wanneer die in beeld verschijnt.

        Reageer


        • #5
          Ik heb wel de ervaring met mijn Humax dat er geen uitzendingen geprogrammeerd mogen staan, anders werkt de update niet. Dan blijft die update-icoon inderdaad lichtgrijs.
          Laatst bewerkt door _onbekend_; 8 May 2021, 11:12.

          Reageer


          • #6
            De melding flitst razendsnel voorbij. Ik kan niet iets aanklikken. Hij verschijnt bij het opstarten en ook niet iedere keer. Ik neem niets op, ik heb geen externe schijf.

            Reageer


            • #7
              Het is ook geen icoon, het is een zin, die ik niet eens helemaal lezen kan ookal kan ik hehoorlijk snel lezen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                Het is ook geen icoon, het is een zin, die ik niet eens helemaal lezen kan ookal kan ik hehoorlijk snel lezen.
                https://myhumax.info/wp-content/uplo...-IHDR5400c.pdf

                Reageer


                • #9
                  Dank je.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik type een heel bericht en alleen de eerste 2 woirden worden geplastst. Straks op de computer type ik het opnieuw.

                    Reageer


                    • #11
                      Op de computer nu.

                      Wat ik wilde typen was: Dank je.

                      Maar ik gebruik het boekje van mijn eigen decoder. daarin staat wel hoe ik kan updaten, maar ik zie nergens staat wat ik moet doen als er een melding voorbij flitst dat er een update is, maar dat ik die niet kan aanklikken al;s ik in het menu naar de update ga.

                      Reageer


                      • #12
                        Dat heb ik ook en betekent dus dat je al de meest recente versie hebt.

                        Dus verder niets meer aan doen.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat zou helemaal mooi wezen.

                          Omdat die melding zo waanzinnig snel voorbij flitst dat zelfs deze behoorlijk snellezende persoon het niet kon volgen, heb ik 'm gefilmd.
                          Zelfs toen was het haast onmogelijk het filmpje op het juiste moment te pauzeren, zo vlug flitst-ie. Maar ik heb 'm.

                          Er staat wel dat de decoder of de ci-module een update nodig heeft. Melding i34.

                          Maar wat ik dacht: Misschien vindt die decoder dat, maar moet Delta die beschikbaar stellen, of zoiets. En hebben ze dat nog niet gedaan.

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer


                            • #15
                              Jazeker, hier gaat alles 's nachts helemaal uit. Behalve de wifi. Vaak gaat pas tegen de avond de stroom er weer op.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X