Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Humax kan opeens Discovery niet meer pauzeren of opnemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Humax kan opeens Discovery niet meer pauzeren of opnemen

    Vandaag merkte ik dat mijn Humax iHDR-5400C een timeropname van een programma op Discovery niet gemaakt had.

    Na enig troubleshooten blijkt dat opnemen en pauzeren van programma's op Discovery blijkbaar opeens niet meer toegestaan is. De Humax geeft droogjes de melding "Dit programma kan niet worden opgenomen vanwege een kopieerbeveiliging".

    Wellicht dat iemand van Delta eens kan kijken wat hier fout gaat?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
    Vandaag merkte ik dat mijn Humax iHDR-5400C een timeropname van een programma op Discovery niet gemaakt had.

    Na enig troubleshooten blijkt dat opnemen en pauzeren van programma's op Discovery blijkbaar opeens niet meer toegestaan is. De Humax geeft droogjes de melding "Dit programma kan niet worden opgenomen vanwege een kopieerbeveiliging".

    Wellicht dat iemand van Delta eens kan kijken wat hier fout gaat?
    Heb je hier iets aan? Zelf heb ik geen humax.

    https://myhumax.info/wp-content/uplo...-IHDR5400c.pdf


    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
      Vandaag merkte ik dat mijn Humax iHDR-5400C een timeropname van een programma op Discovery niet gemaakt had.

      Na enig troubleshooten blijkt dat opnemen en pauzeren van programma's op Discovery blijkbaar opeens niet meer toegestaan is. De Humax geeft droogjes de melding "Dit programma kan niet worden opgenomen vanwege een kopieerbeveiliging".

      Wellicht dat iemand van Delta eens kan kijken wat hier fout gaat?
      Exact, mijn Humax 5200C geeft precies dezelfde foutmelding bij opnemen van Discovery.
      Laatst bewerkt door driepinter; 5 May 2021, 19:53.

      Reageer


      • #4
        Dat bevestigt mijn vermoeden dat dit dus is aangepast in het netwerk. Hopelijk een 'foutje' dat nog hersteld wordt.
        (Maar gezien de geschiedenis met Delta en Discovery, heb ik weinig hoop...)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
          Dat bevestigt mijn vermoeden dat dit dus is aangepast in het netwerk. Hopelijk een 'foutje' dat nog hersteld wordt.
          (Maar gezien de geschiedenis met Delta en Discovery, heb ik weinig hoop...)
          Nu hebben ze toch wel echt wat veranderd aan de codering want de andere zenders van Discovery Benelux TLC, ID en Eurosport 1 hebben dit probleem nu dus ook.
          Laatst bewerkt door driepinter; 6 May 2021, 08:25.

          Reageer


          • #6
            Wie weet dat de stream via een ander kanaal wordt aangeleverd, waardoor er andere settings meekomen.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 May 2021, 07:37.

            Reageer


            • #7
              Als je die melding hebt moet je het volgende doen ga naar zender in stelling en kijk of de betreffende zender op hd staat.
              Zo ja moet je hem veranderen moet de zender zonder hd bij sluiten .

              Reageer


              • #8
                Hier in de buurt van Hoofdplaat geen probleem, zender instelling staat gewoon op HD

                Reageer


                • #9
                  Probleem is nu opgelost !

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X