Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Terugkijken digitale TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Terugkijken digitale TV

    Ik wilde Ik vertrek van zaterdag 17 april terugkijken maar dat lukte niet. Wel andere programma's. Boodschap; op dit moment is terugkijken niet mogelijk. Probeer later nog eens. 5 keer geprobeerd op verschillende tijdstippen. Niet gelukt.

  • #2
    Ik krijg hier inderdaad ook die melding.

    Als je op laptop of mobiel of zoiets zou willen terugkijken kan dat nog wel via de NPO
    https://www.npostart.nl/ik-vertrek-e...021/AT_2159255
    Als je Chromecast mogelijkheden hebt zou je het dan op TV kunnen afspelen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
      Ik wilde Ik vertrek van zaterdag 17 april terugkijken maar dat lukte niet. Wel andere programma's. Boodschap; op dit moment is terugkijken niet mogelijk. Probeer later nog eens. 5 keer geprobeerd op verschillende tijdstippen. Niet gelukt.
      Klopt ik ervaar dit nu om 06:30 am ook nog, alleen bij het programma ik vertrek.

      Als het goed is zou er deze nacht een update uitgerold worden, misschien dat dit de problemen oplossen.

      Het kan ook zo wezen dat de NPO het nog niet heeft vrijgegeven.

      https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...jken-npo-start

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door L. van der Meer Bekijk bericht
        Ik wilde Ik vertrek van zaterdag 17 april terugkijken maar dat lukte niet. Wel andere programma's. Boodschap; op dit moment is terugkijken niet mogelijk. Probeer later nog eens. 5 keer geprobeerd op verschillende tijdstippen. Niet gelukt.
        Ik krijg deze melding.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (740).png
Bekeken: 356
Grootte: 10,4 Kb
ID: 192714

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Klopt ik ervaar dit nu om 06:30 am ook nog, alleen bij het programma ik vertrek.

          Als het goed is zou er deze nacht een update uitgerold worden, misschien dat dit de problemen oplossen.

          Het kan ook zo wezen dat de NPO het nog niet heeft vrijgegeven.

          https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...jken-npo-start
          Dit verhaal klopt niet want in de NPO Start app is de bewuste aflevering gewoon afspeelbaar.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Dit verhaal klopt niet want in de NPO Start app is de bewuste aflevering gewoon afspeelbaar.

            Dat weet ik, maar daarom hoeft Delta deze rechten nog niet te hebben. Het is een uitzending van de NPO.

            Op Delta staan er maar twee afleveringen, op de NPO staan ze allemaal.
            Laatst bewerkt door Guest01; 21 Apr 2021, 08:11.

            Reageer


            • #7
              Andere afleveringen konden wel worden teruggekeken, dus een rechten probleem lijkt me onwaarschijnlijk.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                Andere afleveringen konden wel worden teruggekeken, dus een rechten probleem lijkt me onwaarschijnlijk.
                Wat zal het wel kunnen wezen dan?

                Wel zou er afgelopen nacht een nieuwe update zijn uitgerold voor Delta TV .

                Ik probeer alleen maar mee te denken, zelf ervaar ik geen storing eigenlijk.

                Reageer


                • #9
                  Een rechten kwestie of een update vannacht is hoogstwaarschijnlijk niet het probleem, maar eigenlijk is de oorzaak ook niet zo belangrijk. Er zal denk ik gewoon wat misgegaan zijn bij de opname van het programma.

                  Ben bang dat Delta het niet meer voor je kan oplossen, dus zal je bv de NPO moeten gebruiken, zie mijn eerste bericht.
                  Er is trouwens nog een mogelijkheid om het via de NPO op je TV af te spelen. Vroeger verbond ik een laptop dmv een HDMI kabel met de TV. Dat werkte op zich prima, al is het even prutsen. Met de windows-toets+P kan je kiezen hoe het programma dan af te spelen. (er van uitgaande dat je Windows gebruikt)

                  Reageer


                  • #10
                    Ik weet niet of je NPO 1 extra kan ontvangen....

                    Ik vertrek: Even weg

                    DatumZa 24 april 2021Tijd18:25 tot 19:15ZenderNPO 1 extraGenreInformatiefDeel-urlgids.tv/26225684
                    Seizoen 1 - Aflevering 1 van 5 - Everth en Frenske & Alex en Martina - AVROTROS

                    Oud-kandidaten vieren vakantie bij elkaar. Ze mogen even bijkomen van het harde werken en doen inspiratie op. Everth en Frenske verruilen hun Franse chateau voor het spirituele vakantie-oord van Alex en Martina in Hongarije. Alex en Martina bezoeken op hun beurt het Franse kasteel van hun concullega's, waar nog van alles aan moet gebeuren. Aan het eind van de korte vakantie beoordelen ze elkaars accommodatie.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik krijg de melding nog niet beschikbaar probeer het later nog eens. Dus het zal later wel werken denk ik.

                      Overigens kijk ik er zelf nooit naar ik keek voor L. van der Meer. wat en hoe. Maar toch bedankt.

                      Reageer


                      • #12
                        Dus het zal later wel werken denk ik
                        Ik betwijfel ten zeerste of dit ooit nog gaat werken.....
                        Volgens Delta is de uitzending nog tot 24 april terug te kijken, maar als dat 4 dagen na de uitzending nog niet kan is de praktijk dat dat ook niet meer komt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                          Ik betwijfel ten zeerste of dit ooit nog gaat werken.....
                          Volgens Delta is de uitzending nog tot 24 april terug te kijken, maar als dat 4 dagen na de uitzending nog niet kan is de praktijk dat dat ook niet meer komt.
                          We zullen zien. De tekst ''nu niet beschikbaar probeer het later nog eens'' geeft toch een vorm van hoop, ha,ha,ha.ha.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X