Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

We gooien hem er nog maar eens op

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


    Ik heb de zenders stuks voor stuk geteld vanuit het 50+ zenderoverzicht.

    Dit is dus wat er in Dolby Digital 5.1 op de coaxkabel in Zeeland wordt uitgezonden :

    NPO1
    NPO2
    NPO3
    RTL4
    RTL5
    SBS6
    RTL7
    DisneyXD/Veronica
    NET5
    RTL8
    TLC
    Spike
    RTL Z
    SBS9
    BBC First
    Discovery
    Nickelodeon
    ARD
    ZDF
    BBC1
    BBC2

    Kortom er zijn dus wel redelijk wat HD zenders maar lang niet allemaal met Dolby Digital.
    zoals ik al zei dat zijn de zenders waar het er ook toe doet ivm films en documentaires en je vergeet:
    Discovery ID
    BBC World News
    RTL Television
    Nickelodeon
    Discovery Science
    Animal Planet
    CBBC/BBC3 = Dolby Atmos !
    3Sat
    SAT1
    ProSieben
    France24
    TVEHD
    Film1 premiere
    Film2 Action
    Film3 Family
    Film4 Drama

    Dat NPO2 Extra en VRT en Canvas geen Dolby hebben op COAX lijkt me een fout in het doorgeven van het signaal.
    Zo wordt Dolby Atmos bij ARD en ZDF ook niet doorgegeven op COAX terwijl dat signaal er wel is.

    Dolby is een groot gemis bij zenders waarop o.a. films en documentaires worden gekeken.
    Maar Dolby wordt ook ingezet bij sportwedstrijden en concerten.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Mar 2021, 11:15.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
      Ondertiteling werkt ook gewoon hoor. Daarvoor druk je op de 'OPT' knop en kan je ondertiteling selecteren. Het is niet op alle kanalen beschikbaar, maar het is te gebruiken.

      "Wanneer wordt Dolby Digital nu eens doorgevoerd op DIT?" is ook de vraag die gesteld wordt in dit topic, dus daar geef ik dan antwoord op.
      We hebben geen ondertiteling Matthijs ,lees eerst wat de vraag was ,ik heb niks met Dolby Digital. dat was de vraag niet op mijn PC wel ondertiteling op op mijn TV LG geen ondertiteling

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
        Ondertiteling werkt ook gewoon hoor. Daarvoor druk je op de 'OPT' knop en kan je ondertiteling selecteren. Het is niet op alle kanalen beschikbaar, maar het is te gebruiken.

        "Wanneer wordt Dolby Digital nu eens doorgevoerd op DIT?" is ook de vraag die gesteld wordt in dit topic, dus daar geef ik dan antwoord op.


        BBC entertainment ondertiteling Hier hebben we het over Matthijs Goed Weekend

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht



          BBC entertainment ondertiteling Hier hebben we het over Matthijs Goed Weekend
          Niet in dit topic, dit topic is begonnen en gaat over het ontbreken van Dolby geluid op DIT/Interactief.
          Een geluidssignaal dat bij COAX op alle zenders waar dit signaal gewenst is (films en documentaire-zenders) de standaard is.
          We worden echt met een kluitje in het riet antwoord weg gestuurd. In Zeeland gaat COAX uit wanneer je kiest voor glasvezel.
          Je mag dan gewoon op glas verwachten dat je minimaal krijgt wat je had, dus ook Dolbysignaal op de kanalen waar deze er hoort te zijn conform COAX.
          Er zijn geen andere glasproviders te noemen waar dit signaal ontbreekt.
          En zoals de topicstarter al aangeeft is in ditzelfde forum door Delta geroepen dat het einde jaar gefixt zou zijn....

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Niet in dit topic, dit topic is begonnen en gaat over het ontbreken van Dolby geluid op DIT/Interactief.
            Een geluidssignaal dat bij COAX op alle zenders waar dit signaal gewenst is (films en documentaire-zenders) de standaard is.
            We worden echt met een kluitje in het riet antwoord weg gestuurd. In Zeeland gaat COAX uit wanneer je kiest voor glasvezel.
            Je mag dan gewoon op glas verwachten dat je minimaal krijgt wat je had, dus ook Dolbysignaal op de kanalen waar deze er hoort te zijn conform COAX.
            Er zijn geen andere glasproviders te noemen waar dit signaal ontbreekt.
            En zoals de topicstarter al aangeeft is in ditzelfde forum door Delta geroepen dat het einde jaar gefixt zou zijn....
            Bij mij ging het er om Bor dat er veel vragen uitstaan ,en niet beantwoord worden

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Bij mij ging het er om Bor dat er veel vragen uitstaan ,en niet beantwoord worden
              Klopt, of met een kluitje in het riet.

              Reageer


              • #37
                De VRT zenders hebben gewoon Dolby Digital geluid op de kabel hoor. Bij Ziggo althans zeker.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  De VRT zenders hebben gewoon Dolby Digital geluid op de kabel hoor. Bij Ziggo althans zeker.
                  klopt en dat deze er op COAX voor de VRT zenders niet is bij Caiway en Delta lijkt me een foutje.


                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Klopt, of met een kluitje in het riet.
                    Je krijgt gewoon antwoord op je vragen, maar het zijn feiten die je niet wilt horen. Je valt steeds maar weer in de herhaling. Alsof het antwoord wat je krijgt verder niet bestaat.

                    Heb je geen geluid zonder Dolby? Nee het geluid werkt prima, ook zonder dolby. Daarnaast hoort de gemiddelde gebruiker het verschil niet eens.

                    Het is ook GEEN storing, dus ik verzoek je ook te stoppen met verkondigen alsof het wel een storing is.

                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                      Je krijgt gewoon antwoord op je vragen, maar het zijn feiten die je niet wilt horen. Je valt steeds maar weer in de herhaling. Alsof het antwoord wat je krijgt verder niet bestaat.

                      Heb je geen geluid zonder Dolby? Nee het geluid werkt prima, ook zonder dolby. Daarnaast hoort de gemiddelde gebruiker het verschil niet eens.

                      Het is ook GEEN storing, dus ik verzoek je ook te stoppen met verkondigen alsof het wel een storing is.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Mar 2021, 19:18.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X