Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ Module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ Module

    Ik heb vandaag een nieuwe TV geinstaleerd en krijg nu de melding common interface Prompt Uw toestel is niet volledig CI+ geschikt.
    Betreft een Philips 55OLED805/12 bouwjaar 2020. Dat het toestel niet geschikt is lijkt me niet. Denk meer aan een verouderde (+/- 10 jaar oude) CI module.

    Kan dit zijn en welke module is dan noodzakelijk? Levert Delta deze ook ter vervanging van de oude module??

    Hoor het graag, vast bedankt.

    Gr. Adrie

  • #2
    Je kan op je Delta account je ci module kaart opdaten! Kijk uit met kaart in tv te doen, had ik ook gedaan, de kleine draadjes in de houder in de tv zijn verbogen, dus card niet meer te gebruiken, toen k4 ontvanger door delta laten installeren, geluk bij ongeluk, veel zenders, beter beeld. Succes!

    Reageer


    • #3
      De CI+ 1.3 module moet geel van kleur zijn (mag niet blauw zijn want deze is oud).

      De gele module is geschikt voor CI+ 1.3 wat nu gebruikt wordt door Delta, de blauwe module is nog geschikt voor CI+ 1.2 (wat oud is).

      https://deltawebwinkel.nl/interactie...3-module-delta

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        De CI+ 1.3 module moet geel van kleur zijn (mag niet blauw zijn want deze is oud).

        De gele module is geschikt voor CI+ 1.3 wat nu gebruikt wordt door Delta, de blauwe module is nog geschikt voor CI+ 1.2 (wat oud is).

        https://deltawebwinkel.nl/interactie...3-module-delta

        Ik heb een gele module van Quantis in mijn tv met CI+1.3 in de woonkamer, en een blauwe module Smit CI+1.3 in mijn slaapkamer.

        Beide werken hetzelfde als ik ze wissel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door neladron Bekijk bericht
          Ik heb vandaag een nieuwe TV geinstaleerd en krijg nu de melding common interface Prompt Uw toestel is niet volledig CI+ geschikt.
          Betreft een Philips 55OLED805/12 bouwjaar 2020. Dat het toestel niet geschikt is lijkt me niet. Denk meer aan een verouderde (+/- 10 jaar oude) CI module.

          Kan dit zijn en welke module is dan noodzakelijk? Levert Delta deze ook ter vervanging van de oude module??

          Hoor het graag, vast bedankt.

          Gr. Adrie
          Hi neladron , om de smartcard te verversen kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van DELTA. Mogelijk verhelpt dit de melding welke je in beeld ziet verschijnen direct. Mijn collega's helpen je hierbij via LiveChat of Whatsapp graag direct verder.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door neladron Bekijk bericht
            Ik heb vandaag een nieuwe TV geinstaleerd en krijg nu de melding common interface Prompt Uw toestel is niet volledig CI+ geschikt.
            Betreft een Philips 55OLED805/12 bouwjaar 2020. Dat het toestel niet geschikt is lijkt me niet. Denk meer aan een verouderde (+/- 10 jaar oude) CI module.

            Kan dit zijn en welke module is dan noodzakelijk? Levert Delta deze ook ter vervanging van de oude module??

            Hoor het graag, vast bedankt.

            Gr. Adrie
            Als je hem kunt laten verversen dan heb je niets nodig, anders naar Bol.com.

            https://www.bol.com/nl/p/delta-start...7.ProductTitle
            Laatst bewerkt door Guest01; 16 Feb 2021, 11:29.

            Reageer


            • #7
              De module is inderdaad via de TV geupdate en werkt nu zonder foutmelding. Bedankt voor de support.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door neladron Bekijk bericht
                De module is inderdaad via de TV geupdate en werkt nu zonder foutmelding. Bedankt voor de support.
                Fijn om te lezen dat het weer werkt zoals het hoort!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X