Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender van de maand

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zender van de maand

    Kan iemand van Delta mij uitleggen wat de zin is van de zender van de maand als hier een zender op te zien is die al in je pakket zit. In het verleden waren het zenders die nieuw voor je waren. De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat je de zender al hebt. Dus zinloos.
    Alvast hartelijk dank voor de reaktie.
    vriendelijke groet,
    Tom

  • #2
    Waarschijnlijk om mensen met het basispakket te verleiden het pluspakket te nemen. Maar lijkt mij dat ze dan eerst de kwaliteit van het pluspakket zouden moeten verbeteren. Wij kijken er hooguit 3 zenders van en denken er juist aan om het terug te zetten naar basis.

    Reageer


    • #3
      Ik heb t basispakket en deze zender zit hierin, dus niks extra's deze maand

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mirandabr Bekijk bericht
        Ik heb t basispakket en deze zender zit hierin, dus niks extra's deze maand
        Dan heeft het inderdaad geen toegevoegde waarde. Iemand blij maken met een dode mus!

        Reageer


        • #5
          Blijkbaar is februari Big Cat Month was vorige jaar dus ook al zo :

          https://www.delta.nl/nieuws/zender-v...ographic-wild/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
            Kan iemand van Delta mij uitleggen wat de zin is van de zender van de maand als hier een zender op te zien is die al in je pakket zit. In het verleden waren het zenders die nieuw voor je waren. De laatste tijd komt het steeds vaker voor dat je de zender al hebt. Dus zinloos.
            Alvast hartelijk dank voor de reaktie.
            vriendelijke groet,
            Tom
            Net zo als met hun telefoon MOB abonnementen zenders erbij ,die je al hebt
            Een fatsoenlijke ondertiteling op bepaalde zenders die er altijd op is geweest, is er ineens niet meer?
            Antwoord krijg je hierop niet ,als je daar om vraagt
            Dus we worden met zijn allen het riet in gestuurd

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              Net zo als met hun telefoon MOB abonnementen zenders erbij ,die je al hebt
              Een fatsoenlijke ondertiteling op bepaalde zenders die er altijd op is geweest, is er ineens niet meer?
              Antwoord krijg je hierop niet ,als je daar om vraagt
              Dus we worden met zijn allen het riet in gestuurd
              Het blijft heel stil bij degenen die daar als enige antwoord op zouden kunnen geven. Heel stil.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
                Kan iemand van Delta mij uitleggen wat de zin is van de zender van de maand als hier een zender op te zien is die al in je pakket zit.
                Volgens mij was dat 'vroeger' een zender die je, ongeacht je abonnement, vrij kon bekijken. Weet niet of dat nu nog zo is...
                Heeft volgens mij niets met populariteit te maken. Voor ons (mijn gezin en ik) zijn het meestal minder interessante zenders.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Feb 2021, 11:21.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Volgens mij was dat 'vroeger' een zender die je, ongeacht je abonnement, vrij kon bekijken. Weet niet of dat nu nog zo is...
                  Heeft volgens mij niets met populariteit te maken. Voor ons (mijn gezin en ik) zijn het meestal minder interessante zenders.
                  Het gaat om National Geographic en die zit in het basispakket!

                  Lijkt mij geen tot weinig toegevoegde waarde.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Volgens mij was dat 'vroeger' een zender die je, ongeacht je abonnement, vrij kon bekijken. Weet niet of dat nu nog zo is...
                    Heeft volgens mij niets met populariteit te maken. Voor ons (mijn gezin en ik) zijn het meestal minder interessante zenders.
                    https://www.delta.nl/televisie/extra...-van-de-maand/

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X