Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby+DIT= Schande

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dolby+DIT= Schande

    1,2,3,4 komt er nog wat van in 2021? Zit je mooi voor joker met je dure Sonos ZONDER DOLBY ONDERSTEUNING


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
    1,2,3,4 komt er nog wat van in 2021? Zit je mooi voor joker met je dure Sonos ZONDER DOLBY ONDERSTEUNING
    Volgens Delta zijn ze hier heel hard mee bezig, Wie weet kan men een update geven?

    Reageer


    • #3
      Fiber installatie en geen DD5.1 via Amino...
      Net met Delta contact gehad, er zou een update moeten komen die DD5.1 mogelijk maakt, maar wanneer valt niet te zeggen.

      Voor mij heeft DD5.1 echt wel een meerwaarde, en ik ga dan ook niet wachten op de update aangezien de coax wordt afgesloten en de Humax dan weg kan..
      Zo belangrijk is de glasvezel nu ook weer niet op dit moment.

      Alles terug in de doos en verder met de Humax en Chromecast dan maar.
      gr

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door berrie Bekijk bericht
        Fiber installatie en geen DD5.1 via Amino...
        Net met Delta contact gehad, er zou een update moeten komen die DD5.1 mogelijk maakt, maar wanneer valt niet te zeggen.

        Voor mij heeft DD5.1 echt wel een meerwaarde, en ik ga dan ook niet wachten op de update aangezien de coax wordt afgesloten en de Humax dan weg kan..
        Zo belangrijk is de glasvezel nu ook weer niet op dit moment.

        Alles terug in de doos en verder met de Humax en Chromecast dan maar.
        gr
        Heb je die keuze dan? COAX is er toch af? Men beloofd al drie jaar beterschap. Het wordt nu echt tijd dat ze doorpakken.
        Pappen en nathouden helpt niet meer, de klachten via dit forum nemen hand over hand toe.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Heb je die keuze dan? COAX is er toch af? Men beloofd al drie jaar beterschap. Het wordt nu echt tijd dat ze doorpakken.
          Pappen en nathouden helpt niet meer, de klachten via dit forum nemen hand over hand toe.
          Coax werkt nog perfect.
          Klachten via dit forum hebben weinig nut.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Coax werkt nog perfect.
            Klachten via dit forum hebben weinig nut.
            Dat kan je vinden. Coax gaat uit wanneer wordt gekozen voor glasvezel.
            De klachten over Dolby nemen toe op dit forum constateer ik.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dat kan je vinden. Coax gaat uit wanneer wordt gekozen voor glasvezel.
              De klachten over Dolby nemen toe op dit forum constateer ik.
              Haha, ja, hier wel. Vrij beperkte groep dus. Mensen die het niet dondert, melden dat niet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Heb je die keuze dan? COAX is er toch af? Men beloofd al drie jaar beterschap. Het wordt nu echt tijd dat ze doorpakken.
                Pappen en nathouden helpt niet meer, de klachten via dit forum nemen hand over hand toe.
                Hand over hand van een beperkt aantal zichzelf herhalende gebruikers. Nuance, niet leuk, wel waar.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Hand over hand van een beperkt aantal zichzelf herhalende gebruikers. Nuance, niet leuk, wel waar.
                  Ik zie nieuwe gebruikers klagen op dit moment, dat mag een teken aan de wand zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Zeker. Bij elkaar nog steeds klein aantal.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Heb je die keuze dan? COAX is er toch af? Men beloofd al drie jaar beterschap. Het wordt nu echt tijd dat ze doorpakken.
                      Pappen en nathouden helpt niet meer, de klachten via dit forum nemen hand over hand toe.
                      Nee, ik ga met Internet en TV gewoon terug naar 'oud', ik heb begrepen dat je Internet via glasvezel en interactieve tv niet afzonderlijk kan afnemen.
                      Dus in mijn geval betekent dat dus dan ook geen glasvezel meer.

                      Reageer


                      • #12
                        En nu maar hopen dat jeffreypr hier ook wil reageren.
                        We spraken met onze Productmanager TV over de verbeteringen die we doorvoeren en de drie nieuwe functies, die tv-kijken nog leuker en makkelijker maken.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                          En nu maar hopen dat jeffreypr hier ook wil reageren.
                          Tot nu toe was elke reactie nogal triest te noemen, ze nemen ons klanten niet serieus.

                          Reageer


                          • #14
                            Delta internet en tv staan in de verkoop. Dus doen ze weinig tot niets.

                            Reageer


                            • #15
                              Navraag leert dat Dolby in de huidige firmware is uit gezet (dit gaf fouten). Kortom het is gewoon mogelijk het te leveren, maar het staat al 3 jaar uit omdat er niet gezocht wordt naar een oplossing voor de fouten die optreden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X