Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ toestel certificaat ongeldig : verlopen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ toestel certificaat ongeldig : verlopen


  • #2
    Dit gevonden via Tweakers, misschien het proberen waard:

    de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
    - achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
    - op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
    - bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door brink Bekijk bericht
      Kan geen HD zenders anders dan Ned 1, 2 en 3 bekijken.
      Een update van je CI module zou uitkomst kunnen brengen. Kijk even bij 'Firmware vernieuwen' op je TV. Wat krijg je daar voor response?

      Wat ook wel eens helpt is je TV inschakelen zonder module. Kijk daarna of je NPO1 op positie 1 vindt.
      Daarna de module plaatsten. Als je de Error17 foutmelding blijf houden ga dan op zoek naar een firmware update voor je TV.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Jan 2021, 20:58.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Een update van je CI module zou uitkomst kunnen brengen. Kijk even bij 'Firmware vernieuwen' op je TV. Wat krijg je daar voor response?

        Wat ook wel eens helpt is je TV inschakelen zonder module. Kijk daarna of je NPO1 op positie 1 vindt.
        Daarna de module plaatsten. Als je de Error17 foutmelding blijf houden ga dan op zoek naar een firmware update voor je TV.
        Heel soms is de firmaware van de module verouderd. Die kun je via het menu van de module ook updaten. Daar moet de TV wel voor op NPO1 staan.

        Reageer


        • #5
          Het certifikaat van Delta voor de LG 49UH850V -za is neem ik aan ook verlopen.

          Ik kan niet meer via mijn SMART TV en dan via de brouwer verbinding maken met De webtv van Delta.

          Het scherm wordt getoond maar ik kan geen live TV ontvangen.
          wie weet hier een oplossing voor, LG klantenservice geeft aan dat de DELTA in tegenstelling tot ZIGGO geen certificering heeft voor LG televisie.

          Ze gaven aan dat mijn vraag wel bij ZIGGO zou werken.
          ja wat nu, hoe kom ik hier doorheen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door benie Bekijk bericht
            Ik kan niet meer via mijn SMART TV en dan via de brouwer verbinding maken met De webtv van Delta.

            Het scherm wordt getoond maar ik kan geen live TV ontvangen.
            wie weet hier een oplossing voor
            Goedemiddag benie , de WEBtv mogelijkheden via webtv.delta.nl zijn helaas niet geoptimaliseerd voor internetbrowsers op SmartTV's. Hierdoor kan het inderdaad voorkomen dat je de pagina kunt bezoeken maar het streamen van content niet vlekkeloos of zelfs helemaal niet werkt. Voor het kijken van de tv-zenders uit het door jou afgenomen zenderpakket kun je op jouw toestel het beste gebruik maken van de kabelaansluiting (CI+ module en smartcard) of een interactieve ontvanger.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X