Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw Modem (Sagemcom) geplaatst en nu blokken en haperingen TV beeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw Modem (Sagemcom) geplaatst en nu blokken en haperingen TV beeld

    Dezelfde set-up als bij oude modem, bij oude modem nooit last van beeld gehad!!!

    Geschiedenis:
    Wegens problemen 1-1,5 jaar geleden:
    - bezoek gehad van monteur Delta
    - nieuw AOP van Delta,
    - alle kabels/connectors Ziggo gecertificeerd/Kabel Keur (Technetix kabels en connectors) aangeschaft en gemonteerd
    - Coax kabels van AOP naar modem en van AOP naar antenne versterker zijn coax met vaste connectors (zo gekocht)
    - F-connector op antennekabel zelf erop gezet
    - Ook Technetix FRA-752/N antenneversterker
    - getest door Delta monteur toen en perfect signaal

    Set-up:
    - Sony KDL-75W855C smart TV
    - Modem in meterkast (hier ook AOP en antenneversterker, coax naar TV aangesloten op antenneversterker)
    - Router (Apple AirPort Extreme) in woonkamer nabij TV
    - Modem levert DHCP
    - Router in Bridge

    Maar sinds nieuwe modem, blokken en haperingen in beeld TV

    Wat heb ik zelf tot nu toe gedaan:
    - Antenneversterker er wel en niet tussen
    - Technetix HPF-85/SHS retourband stopfilter wel en niet op Antenne naar TV
    - F-connector vervangen van coax naar TV

    Geen resultaat, en het werkte perfect met oude modem!!!

  • #2
    En wanneer je de Sagemcom loskoppelt is de storing weg ?

    Reageer


    • #3
      Yep

      Reageer


      • #4
        Dan vrees ik dat alleen een monteur hiervoor een oplossing heeft (weet).

        Reageer


        • #5
          heb ik ook gehad , mijn hoofdaansluiting zit in huis , toen mijn modem werd vernieuwd is mijn hoofdaansluiting niet mee vernieuwd wat voor veel problemen zorgde ,haperingen blokjesvorming op mijn tv en regelmatig onderbrekingen in internet, voor dat allemaal opgelost was heeft mij dat veel geld aan voorrijkosten gekost 2x maal bezoek van een monteur 1 ste keer zag hij dat de hoofdaansluiting niet mee vernieuwd was , wat wel had gemoeten 2e keer monteur die de hoofdaansluiting vernieuwd heeft. met een goed resultaat maar een paar centen luchter

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de reacties.
            Ik ga maar eens na de kerstdagen met de Delta contact zoeken.

            Delta brengt signaal aan/in huis, en hoofdpunt is ook van Delta, dit met de door hun geplaatste modem, verwacht ik dat ik op de juiste manier geholpen wordt.
            Vorige keer hebben ze ook zonder problemen AOP aangepakt, dus die positieve ervaring heb ik.

            Reageer


            • #7
              Hi veltmeijer , allereerst fijne feestdagen! Zie je een mogelijkheid om jouw klantgegevens in te sturen per e-mail gericht aan [email protected]? Met de ontvangen gegevens kan direct actie worden ondernomen om na te zien hoe dit zo spoedig mogelijk kan worden verholpen.

              Reageer


              • #8
                TimE : ook voor jou Fijne dagen! En mail is verstuurd...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X