Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid zappen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheid zappen

    Hallo,
    Hier een best tevreden nieuwe klant van Delta. Geen tot weinig issues met verbinding, stabiel en snel.

    Ik ben in augustus verhuisd vanuit Amstelveen naar Aalsmeer. In Amstelveen was ik jaren lang klant van Ziggo.
    Met de Horizon en Mediabox Next van Ziggo was ik super tevreden. Vooral om de zapsnelheid. Je drukte op "volgende zender" en hoppa... die stond er al. dat was erg fijn als je van zender naar zender gaat.

    Nu heb ik via Delta de Kamail 7x (Entone) en kijk via Glasvezel tv. Ik erger me enorm aan het zappen. het duurt seconden voordat de volgende zender getoond wordt. Je ziet wel direct de volgende zenderlogo maar het beeld kan tot wel 4 a 5 seconden later te zien zijn (Bij Ziggo was het nog geen 0.30 seconden!).

    Is Delta van plan om dit te verbeteren? Of is er een trucje voor om alsnog sneller te zappen? En kan je eventueel voor je Entone iptv Kamail een andere decoder aanschaffen? Of zijn glasvezel klanten afkankelijk van de geleverde versies?

    Ik hoor het graag

  • #2


    Is Delta van plan om dit te verbeteren?

    Dat is niet bekend.

    Of is er een trucje voor om alsnog sneller te zappen?

    Nee

    En kan je eventueel voor je Entone iptv Kamail een andere decoder aanschaffen?

    Nee

    Of zijn glasvezel klanten afkankelijk van de geleverde versies?

    Ja

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      .........
      Dat is niet bekend.

      .........
      Nee

      ..........
      Nee

      .........
      Ja
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
        Hallo,
        Hier een best tevreden nieuwe klant van Delta. Geen tot weinig issues met verbinding, stabiel en snel.

        Ik ben in augustus verhuisd vanuit Amstelveen naar Aalsmeer. In Amstelveen was ik jaren lang klant van Ziggo.
        Met de Horizon en Mediabox Next van Ziggo was ik super tevreden. Vooral om de zapsnelheid. Je drukte op "volgende zender" en hoppa... die stond er al. dat was erg fijn als je van zender naar zender gaat.

        Nu heb ik via Delta de Kamail 7x (Entone) en kijk via Glasvezel tv. Ik erger me enorm aan het zappen. het duurt seconden voordat de volgende zender getoond wordt. Je ziet wel direct de volgende zenderlogo maar het beeld kan tot wel 4 a 5 seconden later te zien zijn (Bij Ziggo was het nog geen 0.30 seconden!).

        Is Delta van plan om dit te verbeteren? Of is er een trucje voor om alsnog sneller te zappen? En kan je eventueel voor je Entone iptv Kamail een andere decoder aanschaffen? Of zijn glasvezel klanten afkankelijk van de geleverde versies?

        Ik hoor het graag
        Het zappen kan wel sneller, bij KPN glasvezel is er ook meer snelheid bij het zappen.
        Maar je kan COAX niet vergelijken met IPTv qua zapsnelheid

        Reageer


        • #5
          zijn antwoorden kloppen hoor.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
            Ik erger me enorm aan het zappen. het duurt seconden voordat de volgende zender getoond wordt. Je ziet wel direct de volgende zenderlogo maar het beeld kan tot wel 4 a 5 seconden later te zien zijn (Bij Ziggo was het nog geen 0.30 seconden!).
            Hoe meet je 0,3 seconde?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Hoe meet je 0,3 seconde?
              Net als de duur van de pitstops bij Red Bull F1 :-)
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                Hallo,
                Hier een best tevreden nieuwe klant van Delta. Geen tot weinig issues met verbinding, stabiel en snel.

                Ik ben in augustus verhuisd vanuit Amstelveen naar Aalsmeer. In Amstelveen was ik jaren lang klant van Ziggo.
                Met de Horizon en Mediabox Next van Ziggo was ik super tevreden. Vooral om de zapsnelheid. Je drukte op "volgende zender" en hoppa... die stond er al. dat was erg fijn als je van zender naar zender gaat.

                Nu heb ik via Delta de Kamail 7x (Entone) en kijk via Glasvezel tv. Ik erger me enorm aan het zappen. het duurt seconden voordat de volgende zender getoond wordt. Je ziet wel direct de volgende zenderlogo maar het beeld kan tot wel 4 a 5 seconden later te zien zijn (Bij Ziggo was het nog geen 0.30 seconden!).

                Is Delta van plan om dit te verbeteren? Of is er een trucje voor om alsnog sneller te zappen? En kan je eventueel voor je Entone iptv Kamail een andere decoder aanschaffen? Of zijn glasvezel klanten afkankelijk van de geleverde versies?

                Ik hoor het graag
                Beste ilankroon: Bel anders even met Delta klantenservice 0118 225 575 die kunnen u wel helpen. Daar zijn ze voor.

                Reageer


                • #9
                  Nee hoor ik werk niet bij Delta/Zeelandnet en ben maar gewoon een profeet die (droog) brood eet
                  Laatst bewerkt door driepinter; 28 Oct 2020, 20:11.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Hoe meet je 0,3 seconde?
                    Dat is toch niet moeilijk. Stopwatch Nee, even serieus: Gaat om een vergelijk te maken, al is het 0.5 seconden..

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Beste ilankroon: Bel anders even met Delta klantenservice 0118 225 575 die kunnen u wel helpen. Daar zijn ze voor.

                      Dat kan ook, maar een forum is er toch om dit soort vragen te stellen. Dan heeft de KS tijd om klanten met echte problemen te helpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht


                        Dat kan ook, maar een forum is er toch om dit soort vragen te stellen. Dan heeft de KS tijd om klanten met echte problemen te helpen.
                        Het lijkt mij een echt probleem, dus als u geen oplossing of normaal antwoord op dit forum kunt krijgen zal je iets moeten toch?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht


                          Dat kan ook, maar een forum is er toch om dit soort vragen te stellen. Dan heeft de KS tijd om klanten met echte problemen te helpen.
                          Dit forum wordt bevolkt door goedwillende klanten en enkele moderators die wel van Delta zijn. Het kennisniveau is wisselend.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht


                            Dat kan ook, maar een forum is er toch om dit soort vragen te stellen. Dan heeft de KS tijd om klanten met echte problemen te helpen.
                            Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                            Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's. In de chat kunnen direct de gegevens worden nagezien.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X