Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Harpende geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Signaal sterkte is getest. TV geeft 100% aan.

    Veder heb ik een geluidstest via de TV gedaan. Was ook goed.

    Probleem komt alleen voor bij het bekijken van TV maar niet bijvoorbeeld met het bekijken va uitzending gemist via de apps op mijn TV.


    Reageer


    • #17
      100 procent sterkte en 100 procent kwaliteit?

      Reageer


      • #18
        snoepdoos wat wilt u daarmee zeggen?

        Reageer


        • #19
          Op elk antwoord komt een nieuwe vraag of een 'dat kan het niet zijn'...

          Reageer


          • #20
            Je kan 100 procent signaalsterkte hebben maar bijvoorbeeld 50 procent kwaliteit. Beide waarden zijn van belang. Zowel op een Samsung als LG zie je beide waarden staan.

            Reageer


            • #21
              De signaalsterkte mag geen 100% zijn. Dan wordt het signaal overstuurd en ga je ook verstoring krijgen. De signaalsterkte ligt normaal gezien ergens tussen de 50% en 60%. Is deze 100%, dan gebruik je waarschijnlijk een versterker. Haal deze er dan tussenuit.

              De signaalkwaliteit moet wel 100% zijn en niet lager.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk bericht
                Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen?
                Er is duidelijk iets gewijzigd; zet Geluid - Dolby eens uit op je TV dat wil nog wel eens helpen.

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Ik heb mijn versterker uit mijn configuratie gehaald. Nogsteeds heb ik 100% kwaliteit en sterkte. Klopt dit?

                  Reageer


                  • #24
                    Koeba Een forum is om vragen te stellen en kennis te delen. Het is prima dat u mij niet wenst te helpen dat maar uw opmerking slaat nergens op!

                    Gelukkig zijn er wel forum leden die zonder oordeel bereid zijn om hun kennis te delen. Daar ben ik wel daankbaar voor.

                    Reageer


                    • #25
                      GIY
                      Kan je mij je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant doorgeven via de e-mail? Dit samen met een link naar dit forum onderwerp Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                      Ik kijk dan de signaal waardes even voor je na.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X