Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Harpende geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Harpende geluid

    Ik kijk tv met CI+ module. Sinds vandaag hapert het geluid. Geluid valt elke paar seconden even weg. Dit is erg irritant. Maakt niks uit of ik het geluid via mijn soundbar of TV speakers afspeel.

    Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen?

  • #2
    Zit uw coaxkabel wel helemaal goed, ik heb dat nl ook eens meegemaakt, kan bv met afstoffen gebeuren. Of de coaxkabel van de muuraansluiting naar uw tv vernieuwen. Meestal zoeken we te ver. Veel succes.

    Reageer


    • #3
      Kabels zitten goed.

      Reageer


      • #4
        Misschien opnieuw instellen? TV kapot? wat ik niet hoop voor u.

        Reageer


        • #5
          Heb je dit ook als je Netflix kijkt?

          Reageer


          • #6
            Staat het toestel rechstreeks op de hoofdaansluiting van DELTA aangesloten of maak je gebruik van een splitter / versterker? Ervaar je de problemen op een specifieke zender of elke zender?

            Reageer


            • #7
              Dag GIY, Het zou handig wezen als u zou reageren, ook als u probleem opgelost is.
              Laatst bewerkt door Guest01; 1 Sep 2020, 07:22.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GIY Bekijk bericht
                Ik kijk tv met CI+ module. Sinds vandaag hapert het geluid. Geluid valt elke paar seconden even weg. Dit is erg irritant. Maakt niks uit of ik het geluid via mijn soundbar of TV speakers afspeel.

                Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen?
                Als je nog problemen ervaart dan hoor ik dit graag.

                Reageer


                • #9
                  Hello beheerder. Ik heb nooit berichten ontvangen dat er verder op mijn bericht was gereageerd. Mijn [probleem verdween na een paardagen vanzelf nadat ik mijn TV had gereset. Probleem is helaas vanavond weer teruggekomen.
                  Kabels zijn goed;
                  Ik kijk geen netflix;
                  Probleem doet zich voor op zowel de openzenders NED 1,2,3 en tot bu toe ook RTL4 andere zenders heb ik nog niet bekeken.
                  Geluid hapert en af en toe loopt het geluid niet syn croon.

                  Lijkt me niet dat ik alles weer moeten resetten toch?

                  Reageer


                  • #10
                    Als resetten van de tv de oplossing was lijkt het waarschijnlijk dat het probleem in de tv zit en niet bij zeelandnet.

                    Dus maar weer resetten.

                    Reageer


                    • #11
                      Kan wel maar er komen ook blokjes in beeld. Dat had ik vorige keer niet. Ook toen ik een jaarof 2 gelden problemen had lag hehet aan mijn smartcard. Deze is toen vervangen om d e probleem op te lossen.

                      Ik heb Ikk een keer meegemaakt dat mijn zenders zomaar geblokeerd werden en ik niks ko. Bekijken. Dat was op mijn oude tv en ik moest ook alles resetten.

                      Erg veel vreemde storingen in net 3 jaar dat ik in Zeeland woon.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb mijn soundbar uitgeschakeld en het geluid op mijn tv speakers afgespeeld. Dit heeft het probleem dus niet opgelostopgelost. Hierdoor concludeer ik dat het probleem niet in mijn tv zit.

                        Zeelandnet kom aub met suggesties.

                        Reageer


                        • #13
                          Dit is vaak te verhelpen door de coax te vervangen: https://www.coaxkabelwinkel.nl/digit...eit-coaxkabel/
                          Hirschmann heeft het bij mij en vele anderen opgelost.

                          Reageer


                          • #14
                            Dank voor ue reactie. Coax is nieuw! Verder zou ik bij een coax probleem constant problemen hebben en dat is niet geval.

                            Welke problenen bij Delta kan dit veroorzaken?

                            Reageer


                            • #15
                              Heb je signaal analyse op je televisie, zo ja, wat zegt de televisie van signaalsterkte en kwaliteit en BER ?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X