Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw zenderoverzicht DDTV per 23 juli

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw zenderoverzicht DDTV per 23 juli

    Waarempel we hebben een nieuw zenderoverzicht per juli 2020 :

    https://www.delta.nl/media/1910/tv-z...icht-delta.pdf
    Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 18:49.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Waarempel we hebben een nieuw zenderoverzicht per 23 juli :

    https://www.delta.nl/media/1910/tv-z...icht-delta.pdf
    TV Rijnmond en Omroep Brabant zijn toch HD ??
    Op DIT zijn zo goed als alle regionalen in HD. die staan ook niet op deze lijst. Dus dit lijkt een achterhaalde lijst.

    Wanneer trekt met ARD HD en TVE HD eens gelijk met DIT en Caiway? en ook SchlagerTV HD!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Jul 2020, 18:02.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      TV Rijnmond en Omroep Brabant zijn toch HD ??
      Op DIT zijn zo goed als alle regionalen in HD. die staan ook niet op deze lijst. Dus dit lijkt een achterhaalde lijst.

      Wanneer trekt met ARD HD en TVE HD eens gelijk met DIT en Caiway? en ook SchlagerTV HD!
      Onderop staat :

      Druk- en zetfouten voorbehouden De radio- en televisiezenders kunnen per regio verschillen, dit is afhankelijk van uw postcodegebied en/of u interactieve televisie afneemt.
      TV-2020-23 / juli 2020


      Dus deze is echt nieuw, dat hij misschien niet klopt is een ander verhaal.

      Ik zie idd al een schoonheidsfoutje BBC1 zit wel in de app.
      Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jul 2020, 19:34.

      Reageer


      • #4
        .

        Ik zie idd al een schoonheidsfoutje BBC1 zit wel in de app.[/QUOTE]

        WDR ook.

        Reageer


        • #5
          Uit dit overzicht valt dus (zoals ook voorheen al het geval was) NIET op te maken dat de kanalen 60 t/m 70 met een CI+module NIET te bekijken zijn. Ik heb dat al eerder gemeld, maar men is te beroerd om dat aan te passen, liever zet men mensen op het verkeerde been!
          De communicatie van Delta is niks, was niks en zal waarschijnlijk ook nooit wat worden, want met feedback wordt gewoon niets gedaan. Zo ga je echt niet de beste provider blijven.
          Maar ja, ik maak me er druk over en Delta kan het geen ene moer schelen! Overstappen dus maar, zodra er een goed alternatief is!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Overstappen dus maar, zodra er een goed alternatief is!
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Waarom zou Delta zich druk maken als ze uitgeroepen zijn tot beste provider
              Je kan dat blijkbaar worden als je klanten een uur laat wachten om een net gemist programma te bekijken
              en ze twintig jaar terug te werpen in de tijd met stereo-geluid.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Je kan dat blijkbaar worden als je klanten een uur laat wachten om een net gemist programma te bekijken
                en ze twintig jaar terug te werpen in de tijd met stereo-geluid.
                je hebt het nu over IPTV in de vorm van DIT.
                maar als men mij vraagt: welk cijfer geef jij Delta als het gaat om coax-TV ??
                dan geef ik trouw een acht, want daar is niks mis mee
                en dat is ook de manier, waarop Delta aan de waardering bij de consumentenbond.

                Reageer


                • #9
                  Maar de coax is een aflopende zaak. Ook bij Delta. Bij Caiway is bij iedere nieuw abonnement al IPTV inbegrepen als standaard.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X