Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe router en daarna geen tv en internet meer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe router en daarna geen tv en internet meer

    Woensdagmiddag heb ik n nieuwe router gekregen. Omdat de andere "al vrij oud was". Dit ging van Delta zelf uit. De monteur zei nog: over een uur moet eea het weer doen, het heeft ed ven tijd nodig. Gisteren en vandaag contact gehad via de telefoon. Er is iets mis gegaan met die nieuwe router, iets administratiefs/technisch. Ze waren er mee bezig. Ik zou gebeld worden als het opgelost was. Helaas, moet nog het hele weekend zonder tv en internet doen!! Pfffft, lekker!

  • #2
    Heb hetzelfde euvel ook gehad,stroom van router afhalen even wachten en stroom erop,wachten tot alle lampjes branden,en voila het werkt weer,zonder tussen komst van delta.

    succes
    Laatst bewerkt door polleke1234; 19 Jun 2020, 22:16.

    Reageer


    • #3
      Heel erg vreemd dat een monteur vertrekt zonder dat alles weer functioneert. Ik zou vanmorgen toch nog maar eens contact opnemen met de helpdesk.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bea1971 Bekijk bericht
        Woensdagmiddag heb ik n nieuwe router gekregen.
        Ben er confuus van: hebben we het over een modem of echt een router ?
        En als ik mijn modem uitschakel heb ik geen internet maar wel TV. We kan me dit uitleggen ? Heb het geweten maar ben 't weer kwijt...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          als ik mijn modem uitschakel heb ik geen internet maar wel TV.
          als je TV kijkt via Coax dan heeft dat niets met het modem te maken.
          maar als je een wit kastje met DIT hebt, dan moet het modem ingeschakeld zijn, want DIT gaat niet via coax maar via internet.

          Reageer


          • #6
            hillebregt
            De kabel is tot en met het AOP (Abonnee Overname Punt) eigendom van DELTA.

            In het AOP (Hoofdaansluiting) wordt het signaal gesplitst in een televisie- en internet-signaal.

            Dus zet je internet modem uit dan kun je nog gewoon tv kijken over de andere (AOP) aansluiting.
            Laatst bewerkt door driepinter; 20 Jun 2020, 10:56.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              hillebregt
              De kabel is tot en met het AOP (Abonnee Overname Punt) eigendom van DELTA.

              In het AOP (Hoofdaansluiting) wordt het signaal gesplitst in een televisie- en internet-signaal.

              Dus zet je internet modem uit dan kun je nog gewoon tv kijken over de andere (AOP) aansluiting.
              fred44nl driepinter , bedankt voor het opfrissen van mijn (lange) termijn geheugen...
              Laatst bewerkt door _onbekend_; 23 Jun 2020, 12:52. Reden: taalfoudjes

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X