Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gecodeerd kanaal ???????

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gecodeerd kanaal ???????

    Wie kan helpen?

    Wij hebben al jaren tv via de delta en ook aanvullend pakket al jaren!
    De laatste tijd lopen de zenders vast, of heb ik helemaal geen zenders meer....behalve ned 1-2-3.
    De tv geeft dan aan..gecodeerd kanaal...en niks meer!
    Iedere dag weer een verrassing wat er wel en niet doet......
    Inmiddels alles geprobeerd, resetten, zenders opnieuw instellen, kaartje eruit en voorzichtig poetsen enz.
    Dit is dus bij alle kanalen....om gek van te worden.
    Volgens ons ligt het niet aan de televisie.(?)
    De tv boven, waar ook een kaartje inzit...geeft ook storing op zenders oa veronica en net 5.
    Wat is een oplossing?????

  • #2
    Goedemorgen vonneke1968, gecodeerd signaal geeft aan dat de module geen goed contact maakt. Is het mogelijk om de module te testen op een andere tv?

    Reageer


    • #3
      Hoi,

      Dat is geprobeerd maar daar het zelfde probleem.
      Ook tv boven heeft problemen, maar heeft een ander kaartje ( wel delta ook ).
      Hij geeft op en af zenders en dan weer niet......

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
        Goedemorgen vonneke1968, gecodeerd signaal geeft aan dat de module geen goed contact maakt. Is het mogelijk om de module te testen op een andere tv?
        vanzelfsprekend zou dit kunnen, maar vaak ook niet. Ik zou, klantvriendelijk als ik ben, ook wat andere opties noemen en niet altijd eerst alles bij de klant zelf neerleggen.
        Een reset aan jullie zijde lost het probleem namelijk ook vaak op.
        Ik ben op zich helemaal geen ontevreden klant, maar heb toch af en toe wel eens vragen hoe Delta aan die hoge klant tevredenheids cijfers komt.
        En ook wel waarom sommige onderwerpen door mods/support vermeden worden .. zomaar een hint : spamfilter

        Reageer


        • #5
          Het kan toch niet zijn dat ik de enige ooit met dit probleem ben?
          Ik heb thuis nu werkelijk alles geprobeerd....is overstappen een idee?

          Reageer


          • #6
            Delta Fiber kan zien of de wijk er klaar voor is en welk modem de klant heeft.

            Dan moet de klant er niet achter aan moeten!
            Aktie zal door Delta Fiber ondernomen moeten worden.

            Dan mag het beleid niet zijn, dat als de klant er niet omvraagt, doen we dat niet.



            Nee, je hebt recht op waarvoor je betaalt.

            Reageer


            • #7
              Is er per ongeluk overgeschakeld op de coax naar de Caiway codering?

              Reageer


              • #8
                Zelfde probleem hier. Al een week of twee.
                Krijg ook dezelfde verhalen van Ferry
                Net 5 en Veronic wordt onderzocht (Lijkt moeilijk te zijn want een antwoord is er nog steeds niet)
                Zou verkeerde kabels in het huis hebben die niet tegen 4G kunnen
                Zenderlijsten veranderd
                etc.
                etc.
                etc.

                Ik geloof er niet meer in

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door marcelve Bekijk bericht
                  Net 5 en Veronic wordt onderzocht (Lijkt moeilijk te zijn want een antwoord is er nog steeds niet)
                  Tja een onderzoek door Delta kan wel eens enige tijd duren.

                  Reageer


                  • #10
                    Als u de tv direct op de aansluiting van Delta aansluit heeft u dan dezelfde problemen? Ik lees dat u ook een 2-de tv heeft aangesloten, op een splitter?
                    De meeste tv's hebben een informatie menu, waarin de kwaliteit en signaalsterkte aangegeven is per kanaal. Misschien dit eens bekijken.
                    Ik had hetzelfde probleem en dit bleek een defect aop te zijjn.

                    Reageer


                    • #11
                      had hetzelfde probleem, kabels vernieuwd, maar probleem bleef. monteur delta ontdekte dat de splitter kapot was. sindsdien geen problemen meer.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door vonneke1968 Bekijk bericht
                        Wie kan helpen?

                        Wij hebben al jaren tv via de delta en ook aanvullend pakket al jaren!
                        De laatste tijd lopen de zenders vast, of heb ik helemaal geen zenders meer....behalve ned 1-2-3.
                        De tv geeft dan aan..gecodeerd kanaal...en niks meer!
                        Iedere dag weer een verrassing wat er wel en niet doet......
                        Inmiddels alles geprobeerd, resetten, zenders opnieuw instellen, kaartje eruit en voorzichtig poetsen enz.
                        Dit is dus bij alle kanalen....om gek van te worden.
                        Volgens ons ligt het niet aan de televisie.(?)
                        De tv boven, waar ook een kaartje inzit...geeft ook storing op zenders oa veronica en net 5.
                        Wat is een oplossing?????
                        Hi vonneke1968 , kun je mij aangeven of je de problemen ook ervaart wanneer je 1 tv toestel aansluit op het hoofdsignaal? Mogelijk werkt de aangesloten splitter niet naar behoren. Omdat de problemen zich op beide toestellen voordoen en niet aan 1 module zijn toe te wijzen kun je het beste de controle met deze splitter eens proberen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X