Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitaal kijken opnemen en terug kijken

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• digitaal kijken opnemen en terug kijken

Ik kijk Delta interactief tv zou geweldig moeten zijn heerlijk kijken wanneer ik wil en wat ik wil. Helaas mis ik al maanden vaak de laatste tien minuten. De uitzendingen beginnen met een reclameblok logisch belangrijk voor de centjes. Volgens mij is dat dus het stuk wat ik aan het eind mis maar dat weet niet zeker.
    Doorspoelen kan maar vijf minuten, heeft geen nut natuurlijk. Ik gebruik nu een truc door een volgend programma ook maar op te nemen. Dus steeds maar schakelen en dat programma te starten om de het laatste stuk van het opgenomen programma te zien. Ik heb dit al vaker aangegeven. antwoord was, tv programma worden digitaal overgenomen, ehhhh nee toch. Kijk er nog eens naar. Ik bedoel niet tijdens de crisis toen er veel veranderingen waren binnen de uitzendingen.

Oplossing verlengtijd realiseren van programma,kon vroeger ook gewoon iets langer door laten lopen. Was een verzoek van veel voetbal kijkers hier thuis je zal het laatste doelpunt missen. DANK
    Begint
    5 May 2020
    Eindigt
    5 May 2020

Heu? Dit kan niet standaard? Dit kon in Caiway Multiscreen wel... ook op dit punt loopt het nieuwe platform achter op wat Caiway eerder had

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
    X