Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing Delta TV haperingen en blokjes beeld E48 Code

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing Delta TV haperingen en blokjes beeld E48 Code

    Sinds de update een week of twee geleden krijgen we regelmatig E48 code te zien. Zwart beeld en haperingen. Blokkerig beeld.
    Dit is zeer frustrerend. Graag zouden we zien dat hier naar gekeken wordt. Betreft coaxiaal kijken. Voorheen geen problemen.

  • #2
    Hi dat heb ik ook. dat is ook sinds een week of 2 dat ik storing heb op al mijn kanalen (COAX,HDMI). zo Delta hoe komt dat. zo is T.V. kijken helemaal niet om te zien. en het ligt niet aan mijn kabels.

    Reageer


    • #3
      Inderdaad, gisteren was het weer erg maar ook niet continu gelukkig dus na 20 uur was het hier in OostZeeuwsvlaanderen weer goed te doen. Het is inderdaad een storing van de laatste 2 a 3 weken en niet continu, sommige zenders wat meer en sommige niet zelfs.

      Reageer


      • #4
        Ook DIT loopt niet lekker. Tv gids is zeer langzaam en SBS6 blijft vaak hangen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie
          Jongens, ik lees hier geklaag. Dat mag hier niet is me verteld door ene Fred...
          Misschien Dat u niet op de man wil spelen
          Fred heeft enkel zijn weerwoord gegeven
          Laten we het leuk houden hier
          Fijne gezonde dag verder

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frieterie
            Jongens, ik lees hier geklaag. Dat mag hier niet is me verteld door ene Fred...
            Wanneer je een Flexpakket hebt dan kun je iedere maand Delta interactieve tv stopzetten (uitzetten), dat is goedkoper dan je abonnement opzeggen en aan een afkoopsom vastzitten.

            Koop een Chromecast de opname functie blijf je tenslotte toch behouden.

            Reageer


            • #7
              Raar dat niet alleen Delta TV (Digitale TV maar ook DIT (Digitale Interactieve TV er last van heeft ,

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Wanneer je een Flexpakket hebt dan kun je iedere maand Delta interactieve tv stopzetten (uitzetten), dat is goedkoper dan je abonnement opzeggen en aan een afkoopsom vastzitten.

                Koop een Chromecast de opname functie blijf je tenslotte toch behouden.
                Chromecast stottert al net zo erg dus die heb ik er afgehaald, kijk nu veel via de smart apps en dit gaat zonder problemen met een vaste verbingen naar mijn router toe, geen probleem.

                Reageer


                • #9
                  Ik werk al sinds het begin van Delta interactieve tv in 2016 op deze manier en (vrijwel) nooit geen problemen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Ik werk al sinds het begin van Delta interactieve tv in 2016 op deze manier en (vrijwel) nooit geen problemen.
                    Ik sinds een paar maanden en werkt inderdaad prima maar gisteren was het via de kabel weer hopeloos in ieder geval.

                    Reageer


                    • #11
                      Alweer Storing. nou.nou.nou. Ik was blij dat die storing van de Digitale t.v. kanalen was opgelost. nou zie ik vanmiddag weer storingen op mijn kanalen. WAT IS DAT TOCH??????? met Delta??? hoop dat dit gauw wordt opgelost en dat het niet MEER gebeurd.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door djmg1984 Bekijk bericht
                        Sinds de update een week of twee geleden krijgen we regelmatig E48 code te zien. Zwart beeld en haperingen. Blokkerig beeld
                        Weet je zeker dat je via DIT kijkt ipv coax?

                        Voor coaxaansluiting:
                        Met name Samsung tv's hebben hier last van. Even de antenne uit de de socket en met een draaiende beweging opnieuw in de aansluiting. Komt wel eens voor als iemand heeft gestoft of een huisdier tegen een kable heeft aangeschuurd/gelopen

                        DIT:
                        Check je utp kabel en herstart je router/modem.
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 28 Apr 2020, 13:59.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Misschien een te stugge zwabber gebruikt?

                          Reageer


                          • #14
                            Coax kabels al verschillende malen gechecked.
                            signaalsterkte 80%, kwaliteit 100%
                            gaat heel lang goed, maar dan ineens hapert het weer

                            Reageer


                            • #15
                              Nou Nou Nou, Dan gebeurd het toch weer en dat is dat ik vanavond toen ik mijn TV aanzetten ALWEER voor de 3de keer STORING heb op AL mijn kanalen. Wat gebeurd er allemaal bij DELTA?????????? nou maken Jullie (DELTA) het wel erg bond. en dat betaal ik maandelijks voor storing kijken. en nogmaals het ligt NIET aan mijn kabels of bekabeling. kom op zeg snel oplossen. het liefs GISTEREN.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X