Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Begin Gemist

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Ik denk dat Delta gewoon een makkelijke weg heeft gekozen waardoor er bij het 50+ pakket toch enkele speciale functies werken. Maar je kan dan moeilijk gaan eisen dat dan al die functies beschikbaar zijn. Dat je toevallig een ontvanger gebruikt waarop het eventueel mogelijk zou zijn alle interactieve functies te gebruiken betekent natuurlijk niet dat je die extra functies ook allemaal krijgt terwijl ze niet in je pakket zitten.
    En dat is geen recht praten wat krom is maar eigenlijk (voor mij dan iig) gewoon logisch.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht

      Niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, als dat zo overkwam excuus. Wat me wel opvalt is dat sommigen iets recht proberen te praten wat krom is. Wat mij betreft overigens discussie gesloten.
      Haha, en ook nog zelf bepalen dat een discussie gesloten is. Enfin, soit er over.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

        En weer bemoeid deze leeghoofd zich met een discussie tussen 2 personen. Ga wat anders doen en laat mensen in een discussie. Fred kan dit zelf wel oplossen.

        Reageer


        • #49
          In ieder geval werken Willem zijn hersenen niet.

          Reageer


          • #50
            Zullen we on topic verder gaan zonder elkaar aan te vallen? Het lukt sommige mensen hier aardig de angel uit een discussie te halen door op de man te gaan spelen. Het lijkt soms een vooropgezette manier van doen zodat de discussie waar het om gaat naar de achtergrond verdwijnt.
            Een interactief pakket moet gewoon alle functies van interactief hebben. Het is niet meer van deze tijd om een decoder zonder alle interactieve functies te leveren.
            Ik ken buiten Delta geen provider die dit nog in zijn hoofd haalt.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Het is niet meer van deze tijd om een decoder zonder alle interactieve functies te leveren.
              als je bij Delta echt interactief wilt, dan moet je niet het goedkoopste pakket nemen.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                als je bij Delta echt interactief wilt, dan moet je niet het goedkoopste pakket nemen.
                En dat is bij geen enkele provider in Nederland. Delta loopt hiermee ver achter de muziek aan.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  En dat is bij geen enkele provider in Nederland. Delta loopt hiermee ver achter de muziek aan.
                  Boeien. Dat mogen ze toch zelf weten? Keuze zat toch? Op een paar boerderijen na kun je in heel Nederland echt gewoon kiezen. Dus je kunt overal klant worden, waarom dan nog 1 provider proberen te dwingen iets te doen of te laten?

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    En dat is bij geen enkele provider in Nederland. Delta loopt hiermee ver achter de muziek aan.
                    Dat is gewoon een keuze die Delta kan en mag maken, net zoals jij de keuze hebt om een andere provider te kiezen.
                    Wat de verschillende pakketten inhouden is duidelijk en ik kies gewoon wat ik voor mij het beste vind.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                      Dat is gewoon een keuze die Delta kan en mag maken, net zoals jij de keuze hebt om een andere provider te kiezen.
                      Wat de verschillende pakketten inhouden is duidelijk en ik kies gewoon wat ik voor mij het beste vind.
                      Er is maar 1 manier waarop providers leren: Verlies van klanten en bij vertrek duidelijk aangeven waarom. Forums hebben *geen* status, wat sommigen ook blijven beweren. Leuk, maar het betekent verder niets.
                      Laatst bewerkt door Koeba; 27 Apr 2020, 12:08.

                      Reageer


                      • #56
                        Met de keuze genoeg valt het wel mee. De mensen in Zeeland kunnen niet kiezen voor Ziggo en op de glasvezel van Delta Fiber kan je alleen maar kiezen uit Caiway en Delta die het zelfde televisieplatform brengen en als je geluk hebt nog twee kleine aanbieders.
                        Wellicht nu KPN ook glasvezel gaat aanleggen in Zeeland, dat Delta gaat beseffen dat het geboden "interactieve" ... product op televisiegebied behoorlijk onder de maat is.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                          Met de keuze genoeg valt het wel mee. De mensen in Zeeland kunnen niet kiezen voor Ziggo en op de glasvezel van Delta Fiber kan je alleen maar kiezen uit Caiway en Delta die het zelfde televisieplatform brengen en als je geluk hebt nog twee kleine aanbieders.
                          Wellicht nu KPN ook glasvezel gaat aanleggen in Zeeland, dat Delta gaat beseffen dat het geboden "interactieve" ... product op televisiegebied behoorlijk onder de maat is.
                          Klopt en we betalen evenveel en wellicht zelfs meer dan bij Ziggo. Wanneer ik kijk naar de Mediaboxnext:
                          Dolby en 4K
                          Een goede programmagids onder elkaar
                          Gemist werkt direct na afloop van een programma
                          Een favorietenlijst die zelf in te delen is qua nummering
                          Ondertiteling die werkt
                          Zappen gaat goed en soepel
                          Mediabox gaat altijd op een normale manier aan en uit zonder dat he zelf aan stekkers moet rommelen.
                          Netflix en Videoland op de mediabox, snelle manier van kijken zonder streamingshaperingen
                          Stembesturing
                          Alle zenders in de app

                          Verder stoort me de HD ontwikkeling. Regionalen hadden al HD moeten zijn. TVE is nog geen HD en ook ARD en SchlagerTV hadden HD moeten zijn.
                          Daarnaast de RTL en NPO zenders en tal van andere zenders die ook naar HD kunnen.

                          Een provider waar eerst talloze klanten moeten klagen voor ze iets doen is niet goed bezig!
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Apr 2020, 15:07.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                            Met de keuze genoeg valt het wel mee. De mensen in Zeeland kunnen niet kiezen voor Ziggo en op de glasvezel van Delta Fiber kan je alleen maar kiezen uit Caiway en Delta die het zelfde televisieplatform brengen en als je geluk hebt nog twee kleine aanbieders.
                            Wellicht nu KPN ook glasvezel gaat aanleggen in Zeeland, dat Delta gaat beseffen dat het geboden "interactieve" ... product op televisiegebied behoorlijk onder de maat is.
                            Niet wellicht. Binnen twee weken nadat KPN aankondigde ftth in Zeeland uit te breiden, kwam Delta er ook mee.

                            Reageer


                            • #59
                              Delta Fiber kan wel glasvezel aanleggen maar als hun televisieplatform op de glasvezel zo onder de maat blijft als nu, zullen denk ik veel klanten voor KPN kiezen op het KPN glasvezelnetwerk. Ook omdat je bij KPN al kunt terugkijken van het basispakket. Delta vindt het al gewoon om al drie jaar slechts stereogeluid te leveren op hun interactieve box. Dan zijn bij mij de verwachtingen voor de komende jaren niet erg hoog gespannen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X