Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Begin Gemist

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Goed, even uitgeprobeerd. Ik krijg dit: (bijlage)

    Voor mij is dat gewoon duidelijk.
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Dit krijg je te zien als je een nieuwe abonnement wil afsluiten.
      een nieuw abonnement kan ik niet, omdat ik reeds een abbonnement heb.
      als ik dat wil wijzigen, dan krijg ik dit te zien:

      Laatst bewerkt door fred44nl; 24 Apr 2020, 19:54.

      Reageer


      • #33
        Volgens mij heeft Fred44 aandelen van Delta. Het is me duidelijk dat als iemand alleen het 50+ pakket neemt hij dan geen interactieve functies kan verwachten. Dat staat er inderdaad niet bij en dat lijkt duidelijk. Probleem is alleen dat ik apart een 4k digitale tv ontvanger heb. Daar zou ik dus strikt genomen niets aan hebben omdat met het 50+ pakket geen interactieve TV mogelijk is. Maar in de praktijk klopt dat niet omdat ik wel alle interactieve functies heb, behalve dus begin gemist, waar dit hele topic mee is gestart. Als ik bij wijzigen abonnement de HD interactieve TV ontvanger selecteer en ik op de i van informatie klik dan staan daar ook alle interactieve functies genoemd. Bij 4k interactieve TV ontvanger is geen informatie aanwezig. Fred44 wil dit vast niet horen maar het is krom en het lijkt mij ook niet de bedoeling. Ik kom alleen niet door de Delta organisatie heen om dit duidelijk te maken dat hier iets vreemds aan de hand is.

        Reageer


        • #34
          Als ik het nu goed begrijp klaag je dat je geen begin gemist hebt, maar wel alle andere interactieve functies terwijl je een abonnement hebt waar helemaal geen interactieve functies bij zouden moeten horen.
          Maar omdat je dus toch die interactieve functies blijkt te hebben wil je ook begin gemist hebben.

          Ik zou blij zijn dat de meeste interactieve functies gewoon werken.
          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 24 Apr 2020, 21:44.

          Reageer


          • #35
            Ik betaal gewoon hoor voor die 4K Digitale Interactieve TV ontvanger hoor. Dan wil ik toch ook de bijbehorende functies? Het zou helemaal te zot voor woorden zijn als ik moest betalen voor een interactieve ontvanger maar geen enkele functie zou krijgen. Ik heb overigens het idee dat we mijn probleem hier niet gaan oplossen met alle Pro Delta leden. Overigens heb ik niets tegen Delta, alleen de informatie is zo vreselijk onduidelijk en de website is een ramp. Sorry als ik iemand op de ziel trap

            Reageer


            • #36
              Zo werkt het toch nooit..... Ik heb ook een TV waarop je meer dan honderd zenders zou kunnen krijgen. Maar als ik een pakket koop dat maar 50 zenders aanbied krijg ik er echt niet meer...

              We proberen je alleen maar uit te leggen waar volgens ons je denkfout zit. Dat heeft totaal niets te maken met voor of tegen Delta te zijn.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
                Het zou helemaal te zot voor woorden zijn als ik moest betalen voor een interactieve ontvanger maar geen enkele functie zou krijgen.

                Reageer


                • #38
                  begin gemist en 40 extra zenders.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 25 Apr 2020, 18:19.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    begin gemist en een (extra) kastje.
                    Probleem is dus dat ik nu met dat kastje waarvoor ik 3,50 betaal geen begin gemist heb.

                    Reageer


                    • #40
                      Als je geen begin gemist hebt, voegt het "niet interactieve Delta kastje" niks toe en betaal je een toeslag voor gebakken lucht.
                      Kan je niet beter dan kijken via de coaxkabel?

                      Reageer


                      • #41
                        Is het een instellingsfout en hoor je helemaal geen interactieve functies te hebben bij het 50+ pakket ondanks dat je een interactieve ontvanger hebt of hoort het bij de voorwaarden dat er interactieve functies worden uitgesloopt in combinatie met een bepaald pakket? Dank iedereen voor de reacties maar we moeten er allemaal naar gissen. De informatie is te onduidelijk. Ik denk dat ik een klacht ga indienen in de hoop dat het bij iemand op het bureau terechtkomt die dit soort constructies of communicatie bedenkt. Zit al weer een poosje te zoeken naar de klachtenprocedure op de Delta website - zucht....-

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
                          Volgens mij heeft Fred44 aandelen van Delta.
                          Jammer dat je Fred aanvalt. Waarom?

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
                            Volgens mij heeft Fred44 aandelen van Delta.
                            nee hoor, ik ben net zo'n klant als jij.
                            alleen vecht ik niet tegen de bierkaai en je zult mij ook niet als roepende in de woestijn tegen komen.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Jammer dat je Fred aanvalt. Waarom?
                              En weer bemoeid deze leeghoofd zich met een discussie tussen 2 personen. Ga wat anders doen en laat mensen in een discussie. Fred kan dit zelf wel oplossen.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Jammer dat je Fred aanvalt. Waarom?
                                Niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, als dat zo overkwam excuus. Wat me wel opvalt is dat sommigen iets recht proberen te praten wat krom is. Wat mij betreft overigens discussie gesloten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X