Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Begin Gemist

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met Begin Gemist

    Ik heb problemen met de Digitale TV ontvanger. De functie Begin Gemist is sinds een poosje niet meer beschikbaar op alle zenders. Dit heeft wel ooit gewerkt. Niet precies duidelijk sinds wanneer het niet meer werkt want ik gebruik het niet zo vaak.

  • #2
    Kan je mij een een e-mail sturen met je klantgegevens. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

    Dan kijk ik dit verder voor je na.

    Reageer


    • #3
      Helaas nog geen bericht gehad van de admin. Vandaag zelf maar gebeld met de klantenservice. Mogelijk heeft het te maken met de aanpassing van mijn abonnement. Omdat ik de meeste van de 90 zenders niet bekijk heb ik dit onlangs omgezet naar 50 zenders. Mogelijk wordt dan ook de optie begin gemist geblokkeerd. Vreemd omdat ik alle andere opties zoals terugkijken, live pauzeren en opnemen nog wel kan via de digitale ontvanger waar ik overigens gewoon maandelijks huur voor betaal. Mocht dit zo zijn dan vind ik dit een slechte zaak en ook bijzonder onduidelijke informatie van Delta. Helaas tot op heden niemand gevonden die dit kan bevestigen. Ook de informatie op de website zit vaak wat verborgen, dus misschien kijk ik er overheen. Jammer dat er niet veel alternatieven zijn voor snel internet in combinatie met televisie is in onze regio. Internet van Delta is prima maar de mogelijkheden van digitale televisie blijven ver onder de maat vergeleken met bijvoorbeeld KPN.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
        Helaas nog geen bericht gehad van de admin. Vandaag zelf maar gebeld met de klantenservice. Mogelijk heeft het te maken met de aanpassing van mijn abonnement. Omdat ik de meeste van de 90 zenders niet bekijk heb ik dit onlangs omgezet naar 50 zenders. Mogelijk wordt dan ook de optie begin gemist geblokkeerd. Vreemd omdat ik alle andere opties zoals terugkijken, live pauzeren en opnemen nog wel kan via de digitale ontvanger waar ik overigens gewoon maandelijks huur voor betaal. Mocht dit zo zijn dan vind ik dit een slechte zaak en ook bijzonder onduidelijke informatie van Delta. Helaas tot op heden niemand gevonden die dit kan bevestigen. Ook de informatie op de website zit vaak wat verborgen, dus misschien kijk ik er overheen. Jammer dat er niet veel alternatieven zijn voor snel internet in combinatie met televisie is in onze regio. Internet van Delta is prima maar de mogelijkheden van digitale televisie blijven ver onder de maat vergeleken met bijvoorbeeld KPN.
        https://www.delta.nl/media/1584/wat-...abonnement.pdf

        Reageer


        • #5
          Bedankt Driepinter. Waarschijnlijk moet je in de krochten van het internet komen om dit te vinden. Als ik het goed begrijp zou ik dus ook niet moeten kunnen opnemen, maar dat kan ik dus wel. Ik vind het maar vreemd hoor dat Delta deze beperkingen oplegt alleen omdat je minder zenders nodig hebt. Ik dacht met een abonnement op interactieve televisie te betalen voor dit soort functies maar nu krijg ik een uitgekleed pakket omdat ik 40 oninteressante extra zenders niet hoef.

          Reageer


          • #6
            Dit staat gewoon op onze website hoor. Via https://www.delta.nl/televisie/ vind je dit terug.

            Het is ook geen beperking. Dat is de samenstelling van het pakket.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Bedankt Matthijs. Het document waar Driepinter naar verwijst kan ik niet vinden met jouw link hoor. Ik kom (na het steeds irritante venster waar je postcode/huisnummer moet invullen en daarna een chatvenster moet wegklikken) op een internetpagina terecht waar drie pakketten staan. Nu kan het zo zijn dat ik gewoon te dom ben om deze informatie te begrijpen maar misschien kunnen we het hier helder krijgen. Het lijkt er namelijk op dat ik iets in mijn abonnement heb wat hier niet wordt genoemd. Als ik de details van mijn abonnement bekijk dan heb ik (o.a.) 50+ pakket van 5 euro en een 4k ontvanger van 3,50. Ik kan via de link die je stuurt niet achterhalen wat ik zou moeten krijgen voor dat geld. Ik heb gezien dat ik via de digitale ontvanger kan terugkijken, live pauzeren en opnemen. Alleen begin gemist heb ik niet. De vraag is nu waar kan ik precies terugvinden wat mijn abonnement inhoudt. Neem aan dat er een document is met de voorwaarden maar ook dat is voor mij onvindbaar.

              Reageer


              • #8
                Via de onderstaande screenshot vind je een overzicht van de verschillende pakketten en welke interactieve functies mogelijk zijn per pakket. Welke pakketten je afneemt kan je terugvinden via je mijnDELTA account.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: screenshot tvpakketten.png Bekeken: 0 Grootte: 753,4 Kb ID: 183054

                Reageer


                • #9
                  Het zou fijn zijn als iemand van Delta zich nu eens echt in mijn probleem verdiept en niet keer op keer komt met onduidelijke verwijzingen naar de website, want natuurlijk heb ik de info die Edwinb hier heeft gekopieerd ook gelezen.Zoals eerder gemeld heb ik het 50+ pakket een een interactieve 4K tv ontvanger. Die combinatie staat hier niet genoemd. Duidelijk is dat de interactieve functies niet bij het TV pakket horen, maar onduidelijk is wat er in het pakket van de interactieve 4K tv ontvanger zit. Vandaar dat ik naar de voorwaarden van dit pakket op zoek was, want als klant moet je toch rechten aan een officieel document kunnen ontlenen. Het lukt mij overigens niet om het duidelijker als dit uit te leggen, dus bij voorbaat excuus mocht dit onvoldoende zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
                    Zoals eerder gemeld heb ik het 50+ pakket een een interactieve 4K tv ontvanger..
                    een 4K ontvanger is geen pakket of onderdeel daarvan, maar een optie, die je kunt kiezen.

                    Reageer


                    • #11
                      Dank Fred, de vraag blijft dan wat ik met die 4k ontvanger precies moet kunnen. Aangezien de naam Digitale Interactieve TV ontvanger is verwacht ik dat alle functies zoals terugkijken, live pauzeren opnemen en begin gemist worden ondersteund.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Vandeg Bekijk bericht
                        Aangezien de naam Digitale Interactieve TV ontvanger is verwacht ik dat alle functies zoals terugkijken, live pauzeren opnemen en begin gemist worden ondersteund.
                        nee, nee, dat hangt of van het gekozen pakket.
                        als je 50+ kiest, dan heb je niet alle mogelijkheden van de ontvanger.
                        Laatst bewerkt door fred44nl; 24 Apr 2020, 00:29.

                        Reageer


                        • #13
                          Dan heb je ook geen interactieve televisie.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Dan heb je ook geen interactieve televisie.
                            als je even terug scrolt, dan zie je dat er staat "50+" en niet "Interactief 50+"

                            Reageer


                            • #15
                              Algemene voorwaarden kun je hier terug vinden :

                              https://www.delta.nl/klantenservice/...e-voorwaarden/

                              drie types interactieve tv ontvangers
                              Laatst bewerkt door driepinter; 24 Apr 2020, 09:58.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X