Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kanalen kiezen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • kanalen kiezen

    Ik heb op mijn Philips 42PUS7809/12 problemen met het kiezen van de kanalen. Ik kan wel door de kanalen scrollen met toets: kanaal + of kanaal -.
    Wil ik echter direct naar een kanaal "springen" (b.v. 23), dan krijg ik de melding "Geen zenders gëinstalleerd. ga naar Home Configuratie Zenders zoeken". Verder gaat het wisselen tussen de kanalen zeer traag.
    Heb de zenders al diverse keren opnieuw gëinstalleerd, en op de televisie staat de laatste software, echter zonder resultaat.
    Heeft iemand hier ervaring mee, of een idee welke richting ik het probleem moet gaan zoeken.
  • 4 Reacties

  • #2
    Is het een model voor de Nederlandse markt?

    Reageer


    • #3
      Jawel, is een model voor de nederlandse markt, is nu een jaar of vijf oud.

      Reageer


      • #4
        Misschien contact opnemen met Phillips:

        https://tpv.secure.force.com/Web2Cas...ips?lang=nl_NL

        https://www.philips.nl/healthcare/ov...ontact#overige

        https://www.philips.nl/c-w/consument...ION_GR%2BTV_CA

        Hier staan ook telefoonnummers bij,
        Succes!
        Laatst bewerkt door willoow; 3 dagen geleden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Endrik1 Bekijk bericht
          Ik heb op mijn Philips 42PUS7809/12 problemen met het kiezen van de kanalen. Ik kan wel door de kanalen scrollen met toets: kanaal + of kanaal -.
          Wil ik echter direct naar een kanaal "springen" (b.v. 23), dan krijg ik de melding "Geen zenders gëinstalleerd. ga naar Home Configuratie Zenders zoeken". Verder gaat het wisselen tussen de kanalen zeer traag.
          Heb de zenders al diverse keren opnieuw gëinstalleerd, en op de televisie staat de laatste software, echter zonder resultaat.
          Heeft iemand hier ervaring mee, of een idee welke richting ik het probleem moet gaan zoeken.
          Is dit ineens veranderd? Deze serie tv's (PUS/PUK) staat bekend om zijn traagheid, vastlopen en problemen met kanalen bij gebruik smartcard.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X