Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN en Ziggo maken Film1 en betaalzenders gratis, waar blijft Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Gegeven paard.... Film1 stond in december bij Caiway en Delta open, dat soort acties moet ook contractueel kunnen.
    KPN heeft daar contractueel afspraken over gemaakt met Film1, Ziggo ook. Gewoon uiteindelijk om Film1 te promoten.

    Ben eens blij met wat je hebt/krijgt!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Dat is je eigen interpretatie. Het uitroepteken staat er meer als verbazing over de reacties in deze tijd.
      Als er nog wat te hamsteren valt dan ook maar meteen Film1. En als de kennis het bij KPN ook heeft moet ik het ook hebben.
      Maak toch allemaal eens een pas op de plaats en tel je zegeningen met wat Delta en Caiway wel doen.
      Er zijn extra servers ingezet om de stabiliteit van het netwerk te garanderen bijvoorbeeld. Dat vind ik persoonlijk 10x belangrijker in een situatie waarin iedereen moet thuiswerken en de kinderen digitaal les krijgen!
      Jij schiet wel heel snel in de verdediging voor Delta zeg. En als ze zo graag willen dat mensen beter kunnen thuiswerken, dan moeten ze die achterlijke 5mb upload eens minimaal verdubbelen. Thuiswerken is niet alleen maar downloaden.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
        Jij schiet wel heel snel in de verdediging voor Delta zeg.
        ik snap dit ook niet, hoor
        eerst is het alleen maar kommer en kwel als het om de service van Delta gaat.
        en plotseling moeten we genoegen nemen met onze zegeningen.
        beetje raar hoor

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          ik snap dit ook niet, hoor
          eerst is het alleen maar kommer en kwel als het om de service van Delta gaat.
          en plotseling moeten we genoegen nemen met onze zegeningen.
          beetje raar hoor
          Volgens mij moeten we het voorlopig even nemen zoals het is. Klagen mag weer als alle medewerkers weer volledig ingezet kunnen worden op de nieuwe zaken als HD zenders, UHD-zenders etc etc. Pas op de plaats in een tijd waarbij iedereen even moet roeien met de riemen die er zijn mag wel.
          Veel medewerkers, ook bij Caiway en Delta moeten noodgedwongen vanaf huis werken. Nieuwe zaken stelt men uit om alles zo stabiel mogelijk te houden.
          Ik vind het allemaal heel begrijpelijk en dan gaan we hier los op zenders die we wel of niet gratis krijgen?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            en dan gaan we hier los op zenders die we wel of niet gratis krijgen?


            over los gaan gesproken: breek me de bek niet open.
            sorry hoor

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Volgens mij moeten we het voorlopig even nemen zoals het is. Klagen mag weer als alle medewerkers weer volledig ingezet kunnen worden op de nieuwe zaken als HD zenders, UHD-zenders etc etc.
              UHD zenders. Dat is een grap, toch?

              Pas op de plaats in een tijd waarbij iedereen even moet roeien met de riemen die er zijn mag wel.
              Veel medewerkers, ook bij Caiway en Delta moeten noodgedwongen vanaf huis werken. Nieuwe zaken stelt men uit om alles zo stabiel mogelijk te houden.
              Vanaf huis werken is bijzonder simpel voor medewerkers van bedrijven zoals Delta. Je kan ALLES thuis doen wat je op je werk ook doet. En je productiviteit kan ook nog stijgen omdat je collega's je niet afleiden.

              En stabiel te houden? Moet het wel eerst stabiel zijn, en dat kan je van DIT nou niet echt zeggen. Maar de huidige situatie is natuurlijk wel een goeie smoes om voorlopig helemaal niks te doen.

              Reageer


              • #22
                Ik heb het idee dat mijn punt enigszins aan het verzanden is door een sesamstraat figuur die op de stoel zit van de commerciele, technische en corona afdeling...

                Dit topic is gestart voordat Delta met het persbericht is uitgekomen en als je dan bekijkt waar Delta mee is gekomen komen we er maar bekaaid mee af en sommigen met een uitgebreid pakket schieten er helemaal niets mee op.

                Mijn idee zou zijn als je iets wil bieden waar de klanten iets aan hebben laat ze dan 1 extra item gratis kiezen in dat prachtige flex abonnement.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                  Ik heb het idee dat mijn punt enigszins aan het verzanden is door een sesamstraat figuur die op de stoel zit van de commerciele, technische en corona afdeling...
                  Echt zo'n Arnold Rimmer type.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    Ik heb het idee dat mijn punt enigszins aan het verzanden is door een sesamstraat figuur die op de stoel zit van de commerciele, technische en corona afdeling...

                    Dit topic is gestart voordat Delta met het persbericht is uitgekomen en als je dan bekijkt waar Delta mee is gekomen komen we er maar bekaaid mee af en sommigen met een uitgebreid pakket schieten er helemaal niets mee op.

                    Mijn idee zou zijn als je iets wil bieden waar de klanten iets aan hebben laat ze dan 1 extra item gratis kiezen in dat prachtige flex abonnement.

                    Reageer


                    • #25
                      Het regent nu opzeggingen fox sport en ziggo sport
                      dat is een behoorlijke klap voor Delta Fiber

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Het regent nu opzeggingen fox sport en ziggo sport
                        dat is een behoorlijke klap voor Delta Fiber
                        Dat valt wel mee, in de zomer zal er nu geen zomerstop zijn, dat is normaal de periode van opzeggingen.
                        Kortom dat trekt zich wel weer recht.

                        Reageer


                        • #27
                          Kabel Noord en Kabel tv Veendam geven ook gratis Film 1 aan hun klanten. Het worden steeds meer providers die zo attent zijn voor hun klanten.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik heb gisteravond een film op Film1 bekeken , en ik heb daar geen abonnement op

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door simonjan Bekijk bericht
                              Ik heb gisteravond een film op Film1 bekeken , en ik heb daar geen abonnement op
                              via DIT, de app of laptop/pc ??

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                                via DIT, de app of laptop/pc ??
                                In ieder geval niet op kabel tv via smartcard. Net gekeken, maar geen enkel film1 kanaal staat open.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X