Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN en Ziggo maken Film1 en betaalzenders gratis, waar blijft Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN en Ziggo maken Film1 en betaalzenders gratis, waar blijft Delta?

    https://androidworld.nl/entertainmen...enders-gratis/


  • #2
    Ook Solcon, XS4ALL en Telfort bieden dit tijdelijk gratis aan: https://www.kieszeker.nl/blog/betaal...tal-providers/

    Reageer


    • #3
      Online ook

      Reageer


      • #4
        Ja, dat vroeg ik me ook al af. Waarom doet Delta hier niet aan mee? Op de een of andere manier krijg je bij Delta altijd het gevoel dat je derde rang zit.

        Reageer


        • #5
          Er was ( ik meen bij het Journaal ) op NPO1 een mededeling met verwijzing naar een kanaal voor KPN en Ziggo.

          Alleen voor die 2.
          Alle klanten van de andere providers kregen geen verwijzing naar een kanaal.

          Zijn er nu geen 2 kanalen te reserveren voor ALLE klanten (kabel en tel. )?

          Of is dat er wel en heb ik het misschien gemist en had Delta Fiber dat al onder onze aandacht gebracht?
          Laatst bewerkt door Ptrol; 20 Mar 2020, 17:00.

          Reageer


          • #6
            Bij Delta staan nu ook de genoemde kanalen open en RTL Crime en Telekids,
            BabyTV Nick Jr, Nick Toons en Nick Music. Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central Extra, Crime & Investigation, Shorts TV, INsight HD

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Bij Delta staan nu ook de genoemde kanalen open en RTL Crime en Telekids,
              BabyTV Nick Jr, Nick Toons en Nick Music. Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central Extra, Crime & Investigation, Shorts TV, INsight HD
              Daar hebben de abonnementen vanaf premium niks aan want die hebben ze al.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Bij Delta staan nu ook de genoemde kanalen open en RTL Crime en Telekids,
                BabyTV Nick Jr, Nick Toons en Nick Music. Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central Extra, Crime & Investigation, Shorts TV, INsight HD
                Bron: PZC

                Delta Fiber biedt bedrijven extra bandbreedte en thuiszitters krijgen meer zenders in het basispakketServers bijgeplaatstGratis extra zenders

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                  Daar hebben de abonnementen vanaf premium niks aan want die hebben ze al.
                  Precies daar heb je nou helemaal gelijk in en mensen met 120+ al helemaal niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                    Gratis extra zenders
                    Ik heb niet het idee dat dit iets met gratis betaalzenders als Film1, sport (of erotiek voor de lange avonden ;-) te maken heeft..... Dit doet KPN en Ziggo dus wel.

                    Reageer


                    • #11
                      Gegeven paard.... Film1 stond in december bij Caiway en Delta open, dat soort acties moet ook contractueel kunnen.
                      KPN heeft daar contractueel afspraken over gemaakt met Film1, Ziggo ook. Gewoon uiteindelijk om Film1 te promoten.

                      Ben eens blij met wat je hebt/krijgt!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Ben eens blij met wat je hebt/krijgt!
                        Ik ben hartstikke blij met waarvoor ik betaal, anders zat ik wel bij een andere provider als ik de vrije keuze had :-)

                        Maar ben blij dat jj het business model begrijpt van KPN en Ziggo, enkel jammer dat Delta daar niet aan mee doet....

                        Reageer


                        • #13
                          U hoeft niet te schreeuwen hoor.

                          Ben eens blij met wat je hebt/krijgt![/QUOTE]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                            U hoeft niet te schreeuwen hoor.

                            Ben eens blij met wat je hebt/krijgt!
                            [/QUOTE]

                            Dat is je eigen interpretatie. Het uitroepteken staat er meer als verbazing over de reacties in deze tijd.
                            Als er nog wat te hamsteren valt dan ook maar meteen Film1. En als de kennis het bij KPN ook heeft moet ik het ook hebben.
                            Maak toch allemaal eens een pas op de plaats en tel je zegeningen met wat Delta en Caiway wel doen.
                            Er zijn extra servers ingezet om de stabiliteit van het netwerk te garanderen bijvoorbeeld. Dat vind ik persoonlijk 10x belangrijker in een situatie waarin iedereen moet thuiswerken en de kinderen digitaal les krijgen!

                            Reageer


                            • #15
                              https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...namaatregelen/

                              https://www.totaaltv.nl/nieuws/sting...ziekconcerten/


                              Laatst bewerkt door driepinter; 21 Mar 2020, 17:34.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X