Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Multiple tuners

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Multiple tuners

Goeden dag,

Ik wil een multi tuner setup maken. Ik heb een pc staan als server waar een 8 tuner kaart in zit en een CI module. Mijn idee is om op elke slaapkamer en woonkamer een tv te zetten en met een netwerkkabel te bedienen. Nu is het zo dat als ik twee tuners gebruik er één vastloopt. De fabrikant zegt dat het kan komen door de cam module die maar één stream kan decoderen. Nu vraag ik me af of er een oplossing voor is. Delta zegt dat het mag maar dat ze geen service geven.

Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Met vriendelijke groet

Jethro
  • 2 Reacties

Oorspronkelijk gepost door cassius4388@gmail.com Bekijk bericht
    Goeden dag,

Ik wil een multi tuner setup maken. Ik heb een pc staan als server waar een 8 tuner kaart in zit en een CI module. Mijn idee is om op elke slaapkamer en woonkamer een tv te zetten en met een netwerkkabel te bedienen. Nu is het zo dat als ik twee tuners gebruik er één vastloopt. De fabrikant zegt dat het kan komen door de cam module die maar één stream kan decoderen. Nu vraag ik me af of er een oplossing voor is. Delta zegt dat het mag maar dat ze geen service geven.

Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Met vriendelijke groet

Jethro
    Dat van die CAM module lijkt me sterk, dan zou je op een gewone TV ook geen Picture in Picture kunnen gebruiken.

Wat voor kaart zit er precies in die server? Merk/type?

Reageer

Ik denk dat deze setup alleen gaat werken voor :

https://www.delta.nl/televisie/inter...der-smartcard/

Dus met Netwerk-id 4000

Reageer

• Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X