Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Quantis TV module problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Quantis TV module problemen


  • #2

    welk type Samsung TV is het precies ??
    heb je een Quantis CI+ 1.2 ??

    Reageer


    • #3
      heb er ook last van philips 65PUS7600/12 iedere avond moet ik op aaien tikkie in uit halen constant , heb een quantis ci+ 1.3 module e04-4 voer smartcard in kontinu e06-4 onbekende smartcard en ineens smartcotrole en hup weer terug bij af. tis me 2 de kaart al . succes ik baal toch zo van deze zooi

      Reageer


      • #4
        de vraag is natuurlijk: zit em dat in de CI+-module of in de Smartcard.
        kun je die Smartcard ergens anders in proberen ??
        bijv. in een Humax
        Laatst bewerkt door fred44nl; 25 Feb 2020, 00:30.

        Reageer


        • #5
          Heb je de CI module opgewaardeerd naar de laatste firmware versie?

          Reageer


          • #6
            Ik heb een nieuwe module gekocht vorige week (oranje 1.3) dus dat zou goed moeten zijn. Toch?
            De vorige module was 1.2 en dus niet goed meer maar die heeft 4 jaar goed gewerkt. Ik wordt er een beetje chagrijnig van.

            Zodra ik de smartcard in de Humax stopt werkt ie probleemloos zoals ik al aangaf.

            Samsung is een UE55HU7500

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bbroecke Bekijk bericht
              Ik heb een nieuwe module gekocht vorige week (oranje 1.3) dus dat zou goed moeten zijn. Toch?
              De vorige module was 1.2 en dus niet goed meer maar die heeft 4 jaar goed gewerkt. Ik wordt er een beetje chagrijnig van.

              Zodra ik de smartcard in de Humax stopt werkt ie probleemloos zoals ik al aangaf.

              Samsung is een UE55HU7500
              De TV is ongeveer 6 jaar oud, maar dat moet eigenlijk niet uitmaken.
              heb je de mogelijkheid om de module in een andere TV te testen ??

              Reageer


              • #8
                Waarom ga je niet langs in een Delta shop met jouw module?

                Reageer


                • #9
                  @Soepball
                  Even offtopic, maar ik zou je het advies willen geven om de reviews van deze tv op de Philips website te lezen. Je kunt hier dan lezen, dat vele consumenten
                  met u hier hun beklag doen en dezelfde symptomen beschrijven. Dit is ook een door TP Vision geproduceerde tv onder Philips naam.

                  Zelf heb ik een Philips 49PUK7150/12 met allerlei symptomen (ook mbt de smartcard).

                  Philips geeft niet thuis, maar heeft voor deze generatie tv's (stiekem) een mainboard revisie 2 gemaakt, waarmee voor mij de problemen opgelost zijn.
                  In december jl heb ik dit mainboard aangeschaft en in de tv gemonteerd, waardoor ik 300 Euro armer was, maar voor het eerst in 3,5 jaar geen stress meer heb van deze tv.

                  Reageer


                  • #10
                    bbroecke Ben je al met de module terug gegaan naar de winkel? Mogelijk werkt de module gewoon niet goed. Het lijkt niet aan de smartcard te liggen aangezien je aangeeft in de Humax geen probleem te hebben met de ontgrendeling van de kanalen
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Allemaal bedankt voor suggesties maar probleem is opgelost na het aanschaffen van een nieuw slot voor de samsung waar de ci module in gaat.

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor het melden en goed te horen dat het probleem is opgelost.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X