Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bose Soundtouch 520 & AMINO

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bose Soundtouch 520 & AMINO

    Zoals als de titel al een idee geeft waar het om te doen is, is namelijk dat de bose remote niet functioneerd met de code voor de amino.. Nu lees ik her en der dat er een hoop gedoe hier om heen, ik krijg mijn Bose remote niet gekoppeld met de amino, tenminste niet met de code door bose gegeven.

    Iemand die hier een oplossing voor heeft?

    Ik zat zelf te denken om via CEC de tv box te laten aansturen met de samsung remote, aangezien deze wel geprogrammeerd word op de Bose Remote om vervolgens via CEC het kastje aan te sturen.
    Nu heb ik dit al geprobeerd en de samsung tv kan met ANYnet+ de amino vinden maar op een of andere manier wild hij niet koppelen. Dus ook deze oplossing loopt stuk.

    Iemand die hier een oplossing voor heeft?

    Nu zitten mijn ouders met een dienst de ze in eerste intstantie niet wilden, maar voor het snellere internet en doordat ik weer thuis wonend ben toch de overstap gedaan. Alleen nu met dit gedoe worden hun er niet vrolijker op en zou dit graag opgelost.

    Nog een optie zou zijn een Logitech Harmony Hub halen, deze zou volgens google wel werken. Maar die kost wel weer 120 met remote minimaal. Zo blijf je bezig, het lijkt me niet de bedoeling van Delta om hun klanten op nog meer kosten te jagen in deze al zo dure tijd!

  • #2
    Hier staat Amino 2125 maar voor welk type geschikt dit is nog maar de vraag.

    Je begrijpt dat dit natuurlijk niet standaard door Delta ondersteunt wordt.
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Feb 2020, 09:42.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Hier staat Amino 2125 maar voor welk type geschikt dit is nog maar de vraag.

      Je begrijpt dat dit natuurlijk niet standaard door Delta ondersteunt wordt.
      Die code ken ik ja al geprobeerd zonder succes zit nu met 3 afstandsbediening


      Dat dit niet ondersteunt word snap ik maar dat Delta zulke brol durft te verkopen daar baal ik wel een beetje van en heel jammer dat dit dan weer niet geregeld kan worden zoals het hoort want schijnbaar kunnen andere providers dit wel voor elkaar krijgen...
      KPN geen probleem... T-mobile idemdito

      DELTA SCHAAM jezelf!

      Reageer


      • #4
        FreddyK Ik begrijp je probleem niet helemaal? Dit topic gaat over een probleem dat wou5er heeft gemeld.

        DELTA levert codes mee om de afstandsbediening van de DIT-box ('Amino') ook te kunnen gebruiken voor de televisie.
        wou5er wil zijn Bose afstandsbediening gebruiken voor de DIT-box. Dat is iets heel anders. Als dat niet werkt moet hij bij Bose zijn, niet bij DELTA. Hoe vervelend dat probleem ook is.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X