Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard activeren, waarvan vorige eigenaar zijn Delta digitale tv abo heeft opgeheven.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard activeren, waarvan vorige eigenaar zijn Delta digitale tv abo heeft opgeheven.

    Mijn ouders zijn 2 jaar geleden, helaas naar een verzorgingstehuis moeten verhuizen, daardoor is digitale tv en internet reeds ook 2 jaar geleden opgezegd.
    Een week of 3 geleden heb ik de door hun niet meer te gebruiken smartcard aan mijn andere smartcards toegevoegd. Kreeg hier een melding dat activeren 2-5 dagen zou duren, normaal gezien gaat dat direct, maar ok.

    Vorige week ontvingen we via email een contract(?) overdrachts formulier, waarbij het de bedoeling is om het contract over te nemen behorende bij deze smartcard?
    Het lijkt mij logisch dat bij opzeggen van een abo van mijn ouders, ook de daaraan gekoppelde smartcards weer vrijkomen en dat er ook geen contract meer over te nemen valt!

    Heeft iemand adviezen wat te doen? Ik heb namelijk geen zin om uren aan de telefoon te hangen en emails te verzenden. Gezien de perikelen van anderen op dit forum met betrekking tot smartcards, ontvang ik graag enige tips.

    Bedankt alvast.
    Laatst bewerkt door PrackeR; 15 Feb 2020, 10:53.

  • #2
    Probeer het, maar ik heb hier slechte ervaringen mee het koste mij veel moeite en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het een stuk simpeler is om een nieuwe smartcard te kopen en dan te registreren.

    En als je pech hebt geeft de smartcard ook nog code E30-4 dan is hij uit de roulatie genomen en kun je gaan bellen.
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Feb 2020, 10:18.

    Reageer


    • #3
      Ik heb namelijk geen zin om uren aan de telefoon te hangen en emails te verzenden.
      Wie wel?

      Reageer


      • #4
        De smartcard is eigendom van uw ouders. Als u de kaart overneemt, lijkt het me goed dat Delta hier bewijs van wil zien in de vorm van een contractovernameformulier.
        Ik zie dan ook geen reden om dat formulier in te vullen en terug te sturen.

        Reageer


        • #5
          RonnyH
          Mijn ouders hebben geen contract meer met Delta. Welk contract zou ik dan over moeten nemen?
          Koeba
          Nog iets nuttigs in te brengen?

          Reageer


          • #6
            PrackeR Sorry: ik was niet helemaal duidelijk met mijn uitleg. U neemt inderdaad geen contract over, maar het eigendom van de smartcart gaat van uw ouders over naar u.

            Reageer


            • #7
              RonnyH Bedankt voor de uitleg, mijn veronderstelling was dat het contract met Delta overgenomen moest worden.
              Het is mij nu duidelijk en zal volgende week eens een poging wagen

              Reageer


              • #8
                Mijn zoon had bij ons thuis een apart tv abo , omdat hij haast geen tv meer kijkt heeft hij dit opgezegd .
                Nu heb ik contact op genomen met de klantenservice en gevraagd of ze het nummer van de smartcard bij mijn abo wilden voegen .
                Ik moest enkel naam en adres van mijn zoon doorgeven wamt een abo had hij niet .
                enkele dagen later had Delta de kaart bij mijn abo gezet .
                zo simpel is dat .

                Reageer


                • #9
                  Uit ervaring weet ik dat na enkele telefoontjes dit kan, is eigenlijk hetzelfde als een kaart van een ander koppelen aan jou abbo maar als die ander waarvan je de kaart wil koppelen geen abbo meer heeft zal dat toch niet pakken vrees ik. En die periode van 2 tot 5 dagen klopt hoor, dat is zo de laatste tijd, veel succes er mee zou ik zeggen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X