Mijn ouders zijn 2 jaar geleden, helaas naar een verzorgingstehuis moeten verhuizen, daardoor is digitale tv en internet reeds ook 2 jaar geleden opgezegd.
Een week of 3 geleden heb ik de door hun niet meer te gebruiken smartcard aan mijn andere smartcards toegevoegd. Kreeg hier een melding dat activeren 2-5 dagen zou duren, normaal gezien gaat dat direct, maar ok.
Vorige week ontvingen we via email een contract(?) overdrachts formulier, waarbij het de bedoeling is om het contract over te nemen behorende bij deze smartcard?
Het lijkt mij logisch dat bij opzeggen van een abo van mijn ouders, ook de daaraan gekoppelde smartcards weer vrijkomen en dat er ook geen contract meer over te nemen valt!
Heeft iemand adviezen wat te doen? Ik heb namelijk geen zin om uren aan de telefoon te hangen en emails te verzenden. Gezien de perikelen van anderen op dit forum met betrekking tot smartcards, ontvang ik graag enige tips.
Bedankt alvast.
Een week of 3 geleden heb ik de door hun niet meer te gebruiken smartcard aan mijn andere smartcards toegevoegd. Kreeg hier een melding dat activeren 2-5 dagen zou duren, normaal gezien gaat dat direct, maar ok.
Vorige week ontvingen we via email een contract(?) overdrachts formulier, waarbij het de bedoeling is om het contract over te nemen behorende bij deze smartcard?
Het lijkt mij logisch dat bij opzeggen van een abo van mijn ouders, ook de daaraan gekoppelde smartcards weer vrijkomen en dat er ook geen contract meer over te nemen valt!
Heeft iemand adviezen wat te doen? Ik heb namelijk geen zin om uren aan de telefoon te hangen en emails te verzenden. Gezien de perikelen van anderen op dit forum met betrekking tot smartcards, ontvang ik graag enige tips.
Bedankt alvast.
Reageer