Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperend beeld bij casten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Haperend beeld bij casten


  • #2
    hoe doe je dat casten ??
    smartphone, naar een Chrome Cast ??
    vertel dr es iets meer over

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      hoe doe je dat casten ??
      smartphone, naar een Chrome Cast ??
      vertel dr es iets meer over
      Dat kan al een aantal maanden met de app van Delta/Caiway. Ik vind zelf de streams nog niet echt van de allerhoogtste kwaliteit.
      Met name sportbeelden zijn niet strak genoeg.

      Reageer


      • #4
        Dank voor uw reakties.
        Ik cast van de PC naar de tv via Chrome cast
        Sjaak
        Laatst bewerkt door sjaakkint; 8 Feb 2020, 20:33.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door sjaakkint Bekijk bericht
          Ik cast van de PC naar de tv via Chrome cast
          andere browser proberen misschien ??

          Reageer


          • #6
            Ook ik ervaar steeds meer problemen met het casten sinds enige tijd. Inderdaad haperend beeld, vooral als je net begint. Op den duur wordt het minder. Ook het probleem met niet meer kunnen pauzeren is nog steeds niet opgelost....................

            Reageer


            • #7
              Ik heb er zelfs mijn abbonement bij NL ziet voor op gezegd omdat er werkelijk niet naar te kijken viel, een en al ellende met stooterend beeld, om moedeloos van te worden. Kijk nu via de smart TV met vaste internet aansluiting, geen probleem en prima beeld.

              Reageer


              • #8
                Beste forum-reageerders,
                hartelijk dank voor al uw antwoorden, helaas was er geen bij die mijn cast-probleem deed oplossen.
                Wat hier wel vaker wordt aangekaart is het gebrek aan communicatie tussen Zeelandnet en zijn gebruikers,
                zo ook nu weer. Een bezoekje aan de Delta winkel in Terneuzen heeft klaarheid gebracht aan de oorzaak van het cast-probleem.
                Volgens een medewerker van de Delta winkel liggen de problemen met het casten NIET bij de gebruikers, maar aan een "foutje" bij Zeelandnet zelf en ze
                zouden er nu volop mee bezig zijn om dit op te lossen. Het lijkt echter wel dat het cast-probleem voor Zeelandnet niet zo'n prioriteit heeft,
                daar het al meer dan ruim een week duurt en er nog steeds geen oplossing is.
                Laatst bewerkt door sjaakkint; 14 Feb 2020, 17:23. Reden: Aanvulling op dit bericht:

                Reageer


                • #9
                  Oeps er ging iets mis! Ik probeer het nogmaals als aanvulling van bovenstaand bericht.
                  Zojuist contact gehad met Zeelandnet. Kreeg geen echt antwoord betreffende het huidige cast-probleem, wel dat ze volop bezig zijn met het ontwikkelen van een nieuwe Delta-app. Deze nieuwe Delta-app zal hopelijk het cast-probleem moeten oplossen.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb het net nog eens geprobeerd maar casten vanuit Chrome 80 werkt bij mij goed.

                    (in de nieuwe Edge Chromium werkt casten naar een Chromecast dus helemaal niet)

                    zie voor de bestaande (pauzeer) klacht :

                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...van-een-opname

                    Reageer


                    • #11
                      Het haperende cast probleem heeft zichzelf spontaan na twee weken opgelost. Ik kan weer gewoon casten zonder haperend beeld, en dat is wel zo prettig aan de ogen.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X