Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD zenders Sportpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Het lijkt erop dat je de vraag hebt gesnapt :-)

    Nu graag en voor de volledigheid de uitleg van Delta over de gestelde vraag van WillemJ :...."
    zou ik een moderator willen vragen om commentaar of dit correct is? ..."

    Waarom zou dat niet correct zijn? Bij mijn weten betaal je iets bij voor interactief (huur decoder) daar staan die HD zenders tegenover

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Waarom zou dat niet correct zijn? Bij mijn weten betaal je iets bij voor interactief (huur decoder) daar staan die HD zenders tegenover
      Aan eigen interpretatie heb ik niet zoveel, eigenlijk helemaal niets. Het zou veel duidelijker zijn als Delta hierover zou
      communiceren. Maar tot op heden nog niets van Delta, kennelijk niet zo eenvoudig om dit kort te sluiten.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door WillemJ Bekijk bericht

        Aan eigen interpretatie heb ik niet zoveel, eigenlijk helemaal niets. Het zou veel duidelijker zijn als Delta hierover zou
        communiceren. Maar tot op heden nog niets van Delta, kennelijk niet zo eenvoudig om dit kort te sluiten.
        Het enige dat niet goed zit is de zenderlijst. Maar voor de duidelijkheid WIllem, deze lijst gaat binnen nu en twee maanden opnieuw wijzigen omdat interactief er meer HD zenders er bij gaat krijgen (bron hierin is een bericht van Caiway die inzet op alles naar HD en SD zelfs wil afschakelen voor onder andere lokale en regionale omroepen en voor premium zenders.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Het enige dat niet goed zit is de zenderlijst. Maar voor de duidelijkheid WIllem, deze lijst gaat binnen nu en twee maanden opnieuw wijzigen omdat interactief er meer HD zenders er bij gaat krijgen (bron hierin is een bericht van Caiway die inzet op alles naar HD en SD zelfs wil afschakelen voor onder andere lokale en regionale omroepen en voor premium zenders.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #35
            Volgens mij ben jij mensen op dit forum bewust aan het zoeken. Ik deel relevante informatie over HD zenders.
            Delta en Caiway zijn zusjes die hetzelfde platform delen.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Delta en Caiway zijn zusjes die hetzelfde platform delen.

              Reageer


              • #37
                dat zou het wel moeten daar waar het om HD zenders gaat. Wat bij Caiway naar HD gaat, gaat ook bij Delta naar HD.
                En ze zitten gewoon in 1 pand hoor.

                Reageer


                • #38
                  Beste Fred, Delta en Caiway wonen in het zelfde huis in Schiedam.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    dat zou het wel moeten daar waar het om HD zenders gaat. Wat bij Caiway naar HD gaat, gaat ook bij Delta naar HD.
                    hoe vaak hebben we deze discussie hier al gehad ??
                    en hoe lang ga je hier mee door ??

                    heb je nou echt niks anders te doen ??

                    Reageer


                    • #40
                      Beste Fred44nl, Ik heb nog even wat verder gekeken en zowel Delta en Caiway wonen op het adres: Overschieseweg 203, 3112 NB Schiedam.

                      Dus jouw eerdere opmerking "


                      Laatst bewerkt door snoepdoos; 26 Jan 2020, 14:46.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X