Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD zenders Sportpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoi Willemj,

    Jij als coax kijker heb ook gewoon die kanalen hoor via de Delta app (telefoon en tablet) en online via de pc dus gewoon streamen via Chromecast naar je tv.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
      Hoi Willemj,

      Jij als coax kijker heb ook gewoon die kanalen hoor via de Delta app (telefoon en tablet) en online via de pc dus gewoon streamen via Chromecast naar je tv.
      Ik kijk coax-TV via een CI+ module. Ik stream niet, geen Delta app, geen DIT, geen telefoon, geen tablet.
      Ik kijk gewoon TV via de COAX kabel. Niets bijzonders dus.
      Nogmaals de vraag voor jou:
      Er zit verschil in HD zenders van het Sportpakket voor COAX-TV kijkers en Interactieve-TV kijkers, terwijl de abonnementsprijs gelijk is.
      Voortaan beter lezen svp.

      Reageer


      • #18
        Hallo WillemJ ,

        Ik heb het hier even getest en ik zie hier ook verschil. Voornamelijk gaat het om FOX Sport 5 & 6. Ik heb dit direct gemeld bij de technische dienst en die gaan dit nakijken.
        Maar dit zou ook gewoon HD moeten wezen. Zoals wordt vermeld in de zenderlijst.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
          Hallo WillemJ ,

          Ik heb het hier even getest en ik zie hier ook verschil. Voornamelijk gaat het om FOX Sport 5 & 6. Ik heb dit direct gemeld bij de technische dienst en die gaan dit nakijken.
          Maar dit zou ook gewoon HD moeten wezen. Zoals wordt vermeld in de zenderlijst.
          Volgens mij is het al uitgelegd. Op COAX is er geen ruimte op dit moment voor meer HD zenders.
          Op interactief wel.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            Hallo WillemJ ,

            Ik heb het hier even getest en ik zie hier ook verschil. Voornamelijk gaat het om FOX Sport 5 & 6. Ik heb dit direct gemeld bij de technische dienst en die gaan dit nakijken.
            Maar dit zou ook gewoon HD moeten wezen. Zoals wordt vermeld in de zenderlijst.
            Dank je wel voor de moeite om de TD te informeren.
            Het gaat in het Sportpakket ook om ZiggoSport 3 en 4. Deze staan in de lijst ook als HD maar in de praktijk zijn deze in SD.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Volgens mij is het al uitgelegd. Op COAX is er geen ruimte op dit moment voor meer HD zenders.
              Op interactief wel.
              Uitgelegd???? Zo ja waar en/of wanneer en waarom zijn dan de zenderlijsten niet bijgewerkt.
              Daarbij meen ik toch te weten dat de analoge zenders moesten wijken om meer ruimte op de
              coax te verkrijgen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door WillemJ Bekijk bericht

                Uitgelegd???? Zo ja waar en/of wanneer en waarom zijn dan de zenderlijsten niet bijgewerkt.
                Daarbij meen ik toch te weten dat de analoge zenders moesten wijken om meer ruimte op de
                coax te verkrijgen.
                Die ruimte hebben ze nu toch weer gebruikt voor meer HD maar ook om Docsis3.1 uit te rollen?
                Iets met lengte en breedte. Op interactief is de sky the limit, dus daar meer HD.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Die ruimte hebben ze nu toch weer gebruikt voor meer HD maar ook om Docsis3.1 uit te rollen?
                  Iets met lengte en breedte. Op interactief is de sky the limit, dus daar meer HD.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #24
                    Ja hoor dat is wel uitgelegd, maar mogelijk heb je dat niet gezien. Analoge tv is geschrapt omdat het verouderde techniek is en plaats moest maken om docsis 3.1 te kunnen introduceren.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #25
                      Zoals dat zo vaak gaat met topics, dwalen de reacties steeds verder af van de originele vraag, die nog steeds niet is beantwoord.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                        Ja hoor dat is wel uitgelegd, maar mogelijk heb je dat niet gezien. Analoge tv is geschrapt omdat het verouderde techniek is en plaats moest maken om docsis 3.1 te kunnen introduceren.
                        ...en is ook uitgelegd dat dit meer HD zenders impliceert???
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                          ...en is ook uitgelegd dat dit meer HD zenders impliceert???
                          Dat klopt toch ook, maar dat kan maar tot een bepaald maximum. Dan is de bandbreedte op. Zoals ik zie heeft Delta tal van HD zenders toegevoegd in december.
                          Op interactief speelt dit bandbreedteprobleem niet, daar kan men in principe wel 200 HD zenders en dan ook nog 200 UHD zenders plaatsen. Daar zijn niet al te veel beperkingen voor het doorzetten van HD, behoudens contractuele verplichtingen om het nog in SD te doen (Maar nieuwe afspraken zijn zo goed als altijd HD)

                          Reageer


                          • #28
                            Waar de discussie over begon......
                            Deze vraag van de topic-starter is nog steeds niet goed/duidelijk beantwoord.........!!
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Waar de discussie over begon......
                              Deze vraag van de topic-starter is nog steeds niet goed/duidelijk beantwoord.........!!
                              Het antwoord: ja je kijkt via COAX met CI+module, dus nee je hebt niet alle HD zenders.
                              Via interactief wel. Wanneer Delta slim is passen ze het zenderoverzicht aan en zetten ze er duidelijk op welke zenders ALLEEN op interactief in HD te bewonderen zijn.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                ............... Wanneer Delta slim is passen ze het zenderoverzicht aan en zetten ze er duidelijk op welke zenders ALLEEN op interactief in HD te bewonderen zijn.
                                Het lijkt erop dat je de vraag hebt gesnapt :-)

                                Nu graag en voor de volledigheid de uitleg van Delta over de gestelde vraag van WillemJ :...."
                                zou ik een moderator willen vragen om commentaar of dit correct is? ..."


                                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X