Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender instellingen kwijt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zender instellingen kwijt


  • #2
    als de smartcard geen goed contact (meer) maakt, dan verliest de TV daardoor z'n zenders niet.
    heb je bij het zenderzoeken de juiste waarden ingevuld ??
    eerlijk gezegd denk ik eerder dat er iets mis is met de TV.
    heb je de laatste software er op staan ??
    anders een keer terug naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw istalleren.

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie Fred. Tijdens de 1e installatie is de software automatisch bijgewerkt. Nu weet ik niet of die software weer verwijderd wordt als je terug gaat naar fabrieksinstellingen?
      Wat mij verder nog op viel was dat bij de laatste uitval de tijd die in het display boven in beeld verschijnt samen met de geselecteerde zender, de tijd ook niet klopte. De tijd blijft dan ook vast staan.

      Reageer


      • #4
        Ik heb 402.000 en regio 2000 (Walcheren) gebruikt. Het enigste wat in niet heb kunnen vinden is die symboolwaarde. Geen idee waar ik dat in zou moeten vullen? Als ik de instellingen op de tv nu raadpleeg, staat deze op Ziggo met daaronder de door mij ingegeven 402.000 en 2000 regio code.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door HansW Bekijk bericht
          Ik heb 402.000 en regio 2000 (Walcheren) gebruikt. Het enigste wat in niet heb kunnen vinden is die symboolwaarde. Geen idee waar ik dat in zou moeten vullen? Als ik de instellingen op de tv nu raadpleeg, staat deze op Ziggo met daaronder de door mij ingegeven 402.000 en 2000 regio code.
          bij de instellingen van mijn TV kan ik kiezen tussen "Ziggo" en "anderen"
          en dan kies ik altijd voor "anderen"
          welk type Toshiba is het precies ??

          Reageer


          • #6
            Een Toshiba 43U5863

            Reageer


            • #7
              Ik heb inderdaad gekeken of er selectie mogelijkheden waren naast Ziggo, maar selecteer je pijltje naar rechts, dan staat er.....geen i.p.v. .... anderen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door HansW Bekijk bericht
                Ik heb inderdaad gekeken of er selectie mogelijkheden waren naast Ziggo, maar selecteer je pijltje naar rechts, dan staat er.....geen i.p.v. .... anderen
                probeer dan maar es "geen"

                Reageer


                • #9
                  Ben nu niet thuis, maar k ga je adviezen zeker uitproberen ....terug naar fabrieksinstellingen, software controleren en kiezen voor "geen" en k'laat het resultaat weten. Dat kan even duren, want het "vastlopen" komt niet dagelijks voor.

                  Reageer


                  • #10
                    Inloggen op Ziggo is hetzelfde als Delta, ik log altijd in op Ziggo als ik een tv instaleer dus daar zit het probleem niet hoor, heb ook zo iets aan de hand bij mijn kleinzoon, ook al drie keer opnieuw geinstalleerd en nu noppes, niks meer, zelfs geen 123. Hij zegt dat het aan de kabel ligt oftewel, controleer of je kabel is aangesloten, zijn spiksplinternieuw via DELTA gekocyht notabene maar noppes, geen beeld meer!

                    Reageer


                    • #11
                      Inmiddels waarschijnlijk de oorzaak gevonden. Het kwijt raken/vastlopen van de tv zenders ontstond nadat ik (muziek) dvd had afgespeeld via de aangesloten dvd speler. Bij terugschakelen van HDMI naar tv ging het mis. k' Heb inmiddels een nieuwe HDMI kabel aangeschaft en deze kabel via een andere route, vrij van de andere tv aansluitingen (storing op antennekabel??) in een andere HDMI aansluiting op de tv aangesloten. Tot nu toe nog geen probleem meer gehad.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X