De werkzaamheden zouden in Domburg duren van 27 november tot en met 5 december. Tijdens de werkzaamheden was er ook buiten de aangegeven werktijden geen TV en internet. Op 6 december hadden we zowaar weer een prima beeld op de TV en permanent internet. Sinds 8 december is de TV bagger. Internet werkt goed, maar het beeld hapert, is vol met blokjes en ook het geluid gaat aan en uit. Hier is niet naar te kijken. Als het niet binnen een paar dagen verbeterd ga ik naar een andere provider. Het ligt aan Delta want aan de apparatuur en bekabeling is niets veranderd en tot dusver werkte alles prima.
Ook nog eens heel lastig om in contact te komen met Delta en dan lezen ze voor de hand liggende vragen op van het scherm dat ze voor zich hebben.
We betalen nu voor iets dat niet wordt geleverd. Zeer onbevredigend en volgens mij ook onrechtmatig.
Wordt vervolgd...
Ook nog eens heel lastig om in contact te komen met Delta en dan lezen ze voor de hand liggende vragen op van het scherm dat ze voor zich hebben.
We betalen nu voor iets dat niet wordt geleverd. Zeer onbevredigend en volgens mij ook onrechtmatig.
Wordt vervolgd...
Reageer