Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen digitale tv, zonder internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alleen digitale tv, zonder internet

    Hallo, een paar maanden geleden heb ik delta basis opgezegd. Dit omdat ik eens een tijdje zonder tv kijken door het leven wilde. Nu wil ik dit weer terug invoeren, want zonder tv is het leven toch een beetje saaier. Maar ik had net iemand bij de chat en zij vertelde mij dat het nu veranderd is en dat je geen digitale tv pakket meer kan krijgen zonder interactieve tv erbij (dus je hebt internet van delta nodig)? Is dit waar? Ik kan niet meer jullie vragen om het signaal open te zetten, zelf bij een winkel een smartcard pakket kopen en dan kan ik digitale tv kijken?

    Ik zou het wel schandalig vinden, dus ik hoop dat het miscommunicatie was..

    Met vriendelijke groeten

    Berjan

  • #2
    DIT, d.w.z. Digitale Interactieve TV gaat binnenshuis niet via coax, maar via utp.
    en dat betekent dan inderdaad dat je een internetverbinding moet hebben.
    maar je bent niet verplicht om DIT te nemen, je kunt ook gewoon via coax naar de TV kijken.

    Reageer


    • #3
      Als je al internet hebt kun je er altijd nog over na denken een NLziet abonnement te nemen(via smart tv of chromecast) Dan heb je Delta helemaal niet nodig om tv te kijken.

      Reageer


      • #4
        Er is inderdaad het een en ander veranderd Berjan1986, maar het is niet zo dat je verplicht bent om interactieve tv af te nemen. Met het TV Only pakket krijg je 30 basiszenders en je kan daarop extra pakketten afsluiten. (behalve de 50+, 90+ en 120+ paketten).

        Ik vermoed dat er een misverstand is ontstaan.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
          Er is inderdaad het een en ander veranderd Berjan1986, maar het is niet zo dat je verplicht bent om interactieve tv af te nemen. Met het TV Only pakket krijg je 30 basiszenders en je kan daarop extra pakketten afsluiten. (behalve de 50+, 90+ en 120+ paketten).

          Ik vermoed dat er een misverstand is ontstaan.
          Dat zei ik al tegen die vrouw aan de chat, maar ze begreep het blijkbaar niet. Maar ik heb het advies van Kwek opgevolgd, een android apparaat besteld en losse abo's op nlziet, npo.nl en ziggo sport. Goedkoper dan 44 euro per maand aan delta sportpakket en de basis. Toch gek dat het verkeerd begrepen schijnt te zijn.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Berjan1986 Bekijk bericht

            ...Toch gek dat het verkeerd begrepen schijnt te zijn.
            We blijven allemaal mensen, dus een misverstand kan altijd ontstaan. Daarnaast zijn er onlangs grote wijzigingen doorgevoerd in de pakketten. Het is uiteraard wel vervelend als dat gebeurd. Bedankt in ieder geval voor je feedback! Dit zal ik doorgeven aan mijn collega's.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X