Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen geluid bij France 2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen geluid bij France 2

    Erg vervelend. Elke keer als ik het nieuws wil kijken op France 2 is er geen geluid. Komt heel veel voor en is erg irritant. Zeelandnet doe daar wat aan aub?

  • #2
    geen geluid bij France 2. Ik ook. Het gebeurt wel af en toe. Altijd gedacht dat de Philips TV de oorzaak was. Het was ook zo bij de andere uitzenders. Het gebeurt als ik de tv aanzet. En na restart, wachten, komt toch het geluid altijd terug.

    Reageer


    • #3
      Heb je dat op kabel tv of op DIT?

      Reageer


      • #4
        Ik heb hetzelfde probleem bij France 2. Niet bij andere zenders. Wat ik ook doe: het geluid blijft weg. Herstarten, andere kabels: niets helpt. Ik kijk digitaal met smartcard, geen HD.

        Reageer


        • #5
          Kijk je met een decoder of via een smartcard in de tv en ervaar je de problemen met het geluid alleen op deze of op meerdere zenders?

          Reageer


          • #6
            Ik kijk met een Samsung decoder. De problemen doen zich alleen voor op France 2. Op dit moment heb ik wel geluid, maar met kerst en gisteren geen geluid. Ik kijk niet veel naar deze zender, maar ga het nu vaker controleren.

            Reageer


            • #7
              Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en het type van de decoder. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan zal ik dit verder voor je laten nazien.

              Reageer


              • #8
                Wij hebben ook al een hele tijd geen geluid bij France 2. Ik dacht dat wordt wel opgelost maar het is nu al een paar maanden? zo. Wij kijken via humax met smartcard in twee verschillende kamers met verschillende types humax. Beide geven geen geluid bij France2.

                Reageer


                • #9
                  Kan je mij een e-mail sturen met de klantgegevens en het type van de humax decoder. en een link naar dit bericht. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Reageer


                  • #10
                    Als het goed is zou je nu weer geluid moeten hebben bij France2. Mijn technische collega's gaan dit ook verder onderzoeken zodat dit niet meer voorkomt.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X