Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smart remote LG tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smart remote LG tv

    Ik heb een LG tv gekocht met een smart remote. Nu schijn je deze te kunnen leren om de afstandstandsbediening van de Delta settop box (gedeeltelijk) te vervangen.
    Het is mij echter na een middagje proberen en internet uitspitten nog niet gelukt.

    Heeft iemand dit al werkend gekregen?

    Alle tips welkom! Alvast bedankt.

    TV is een OLED 55C9pla.

  • #2
    het lijkt mij, dat je de afstandsbediening van DIT moet gebruiken.

    Reageer


    • #3
      Lukt hier ook niet.... maar heb ook niet zo'n 'supermoderne' DIT box en wil het niet ook :-)
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Volgens de online gebruikers handleiding zou die dat uitzichelf moeten doen

        http://kr.eguide.lgappstv.com/manual...t/control.html

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
          Volgens de online gebruikers handleiding zou die dat uitzichelf moeten doen
          enkele maanden geleden heb ik een LG nanoled TV gekocht.
          die herkende m'n Humax zonder ook maar iets in te stellen.
          m'n DIT heb ik niet op die manier gekoppeld, want daar gebruik ik de bijbehorende afstandsbediening van.

          Reageer


          • #6
            snap ik Fred, ik dacht ik zoek ff. Ikzelf ben hier in het bezit van een logitech elite remote. dus heb dat probleem verder niet. En DIT kastje heb ik maanden geleden al terug gestuurd vond het niet echt optimaal werken naar mijn mening

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X