Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV pauzeren en doorspoelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
    MarcelP , Delta zal op zijn vingertjes getikt zijn en sindsdien kun je niet meer doorspoelen en op bepaalde zenders opnemen. Kort gezegd zijn er beperkingen (sindsdien).
    Die gelden ook bij Caiway op het nieuwe platform aangezien dit hetzelfde platform is al dat van Delta.
    Op het oude platform werkt het met live tv wel (geloof me ik heb ook Caiway), maar het oude platform wordt niet meer ter beschikking gesteld aan nieuwe klanten.
    Doorspoelen werkt alleen wanneer je hebt gepauzeerd op het oude platform. Kies je voor terugkijken vanaf het begin dan gaat doorspoelen niet werken.

    Maar jij gaat instappen als nieuwe klant bij Caiway en dat gaat gepaard met het nieuwe Delta-platform. Daar is het pauzeren en dan vooruitspoelen niet goed ingeregeld (zal ook wel weer Work in Progress zijn, er schort nog een hoop aan de huidige software en ze zijn al een jaar bezig)

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        herroepingsrecht DIT

        Installatie en gebruik Caiway Interactieve TV (besteld voor 6 mei)
        Installatie en gebruik Caiway Interactieve TV (besteld na 6 mei)

        En het is vandaag 9 augustus dus na 6 mei.
        Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2019, 11:45.

        Reageer


        • #19
          Klopt en dan krijg je het zelfde platform geleverd als Delta

          Reageer


          • #20
            Bedankt voor de links. Maakt veel duidelijk. Overstappen naar Caiway heeft geen zin voor mij. Ik zou wel bij Telfort kunnen blijven dan hou ik gewoon de optie doorspoelen maar heb ik een langzamer internet. Daar moet ik nog over nadenken.
            Blijft wel vreemd dat alle andere providers doorspoelen bij live tv gewoon toestaan. Vraag me af of Caiway/Delta het wel goed geimplementeerd heeft in hun interface. Ik geloof niet dat Caiway/Delta een ander contract heeft dan alle andere providers.
            Nieuwe interface vind ik ook geen verbetering, transparantie maakt het slecht leesbaar. De zenders horizontaal zetten ipv verticaal geeft minder zenders in beeld. Je ziet dan wel meer programma's maar dat is minder interessant.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door MarcelP Bekijk bericht
              Blijft wel vreemd dat alle andere providers doorspoelen bij live tv gewoon toestaan. Vraag me af of Caiway/Delta het wel goed geimplementeerd heeft in hun interface. Ik geloof niet dat Caiway/Delta een ander contract heeft dan alle andere providers.

              Reageer


              • #22
                Net gebeld door een technich support medewerker. Hij zegt te werken voor Caiway en Delta en heeft beide kastjes op zijn buro staan. Hij zegt dat de nieuwe interface lijkt op elkaar maar toch verschillend zijn. Bij Caiway kan hij wel doorspoelen en bij Delta niet. Over het Humax kastje zei hij dat je die alleen kan gebruiken als je tv kijkt over COAX, dat is in mijn geval niet zo.
                Maakt het niet echt makkelijk al die tegenstrijdige informatie.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door MarcelP Bekijk bericht
                  Bij Caiway kan hij wel doorspoelen en bij Delta niet.
                  als dat zo is, en ik geloof je onmiddellijk, dan heeft Caiway andere contractvoorwaarden met de contentprovider dan Delta.

                  Reageer


                  • #24
                    Dan is het dus bij Caiway zowel doorspoelen op het oude platform als op het nieuwe (gedeelde) platform
                    (dat recht blijft dan dus behouden).

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Dan is het dus bij Caiway zowel doorspoelen op het oude platform als op het nieuwe (gedeelde) platform
                      (dat recht blijft dan dus behouden).
                      maar ja, voor hoe lang ??
                      want nog niet zo lang geleden kon je bij Delta ook naar hartelust doorspoelen

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        als dat zo is, en ik geloof je onmiddellijk, dan heeft Caiway andere contractvoorwaarden met de contentprovider dan Delta.
                        Of Delta heeft zijn configuratie niet goed voor elkaar. Heeft mogelijk geen prioriteit en er wordt door niemand goed naar gekeken. Sluit dat ook niet uit. Support medewerker was daar namelijk ook niet duidelijk over. Verklaring die ze geven blijft vaag en niet duidelijk, ze hebben het wel over een contract met de zender maar gebruiken dan het woord waarschijnlijk Precies weten ze het ook niet.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Dan is het dus bij Caiway zowel doorspoelen op het oude platform als op het nieuwe (gedeelde) platform
                          (dat recht blijft dan dus behouden).
                          Uitgaande dat als wat die support medewerker zegt klopt. Zou mooi zijn als iemand met een nieuw Caiway account dit kan bevestigen.

                          Reageer


                          • #28
                            Dat is snoepdoos die zit bij Caiway en heeft nieuwe interactieve tv via de glasvezel.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 9 Aug 2019, 17:42.

                            Reageer


                            • #29
                              snoepdoos leest hier mee, dus hij zal wel antwoorden

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X