Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV pauzeren en doorspoelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV pauzeren en doorspoelen

    Sinds deze week ben ik over gestapt van Telfort naar Delta. Van ADSL naar glasvezel. De internet snelheid is een hele verbetering. Alleen met digitale tv merk ik dat als ik live tv kijk, pauzeer en daarna weer vooruit wil spoelen, dit niet kan. Dit kon bij Telfort wel altijd. Bij uitzending terug kijken kon doorspoelen ook niet bij Telfort. Als ik op google zoek dan zie ik dat bij alle andere providers doorspoelen bij live tv wel kan, ook bij Caiway. Kan toch niet zo zijn dat dit alleen bij Delta niet mag.
    Ik weet van het argument dat er contracten zijn dat dit niet is toegestaan, maar bij alle andere providers kan het wel. Of doe ik iets fout?
    Voor mij is dit wel een stopper. Ik had dan liever een abonnement bij Caiway afgesloten. Ik heb gebeld met support, wordt er nog over terug gebeld. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Bij Telfort kan je live tv pauzeren en daarna doorspoelen. Mijn Telfort account is nog actief en ik heb het net geprobeerd. Gisteren heb ik het geprobeerd bij iemand die Ziggo heeft, ook daar kon het gewoon. Caiway adverteert op hun website met de optie doorspoelen als je interactieve tv neemt. Klopt dus niet wat je zegt.
      Bij programma's terug kijken bij Telfort kan je niet doorspoelen, maar daar heb ik het niet over.

      Reageer


      • #4
        Als het bij Telfort kan en bij Ziggo. Dan moet het bij Delta toch ook kunnen? De tarieven van Delta zijn al de hoofdprijs dus daar mag best wat tegenover staan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          De tarieven van Delta zijn al de hoofdprijs
          dat is helemaal niet zo.

          Reageer


          • #6
            Tarif gaat het mij niet om. Als ik naar Caiway zou gaan ga ik volgens mij een paar euro meer betalen. Dat heb ik er graag voor over. Het gaat mij om de functionaliteit die ik mis.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MarcelP Bekijk bericht
              Tarif gaat het mij niet om. Als ik naar Caiway zou gaan ga ik volgens mij een paar euro meer betalen. Dat heb ik er graag voor over. Het gaat mij om de functionaliteit die ik mis.
              Zoals ik al schreef krijg je EXACT hetzelfde product waarbij doorspoelen bij SBS en RTL niet mogelijk is (de contracten met de contentaanbieder verbieden de providers dit te faciliteren).
              Caiway adverteert ook met een X aantal HD zenders die je niet zult krijgen omdat de nieuwe abonnementen via het platform van Delta gaan en Delta ca. 10 HD zenders niet doorgeeft.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                dat is helemaal niet zo.
                Klopt. Zelfs Caiway is op dit moment marktconform met de prijzen van Ziggo. Wel krijg je bij Ziggo meer kortingen ism Vodafone (op de martkconforme prijzen) en is er meer extra's.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Wel krijg je bij Ziggo meer kortingen ism Vodafone (op de martkconforme prijzen) en is er meer extra's.
                  bij Delta krijg je ook korting als je er een mobiel-abonnement bij neemt.
                  en als je Delta-energie neemt, dan krijg je een hogere download snelheid.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat voordeel van hogere downloadsnelheid vervalt al voor de glasvezelklanten van Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Zoals ik al schreef krijg je EXACT hetzelfde product waarbij doorspoelen bij SBS en RTL niet mogelijk is (de contracten met de contentaanbieder verbieden de providers dit te faciliteren).
                      Caiway adverteert ook met een X aantal HD zenders die je niet zult krijgen omdat de nieuwe abonnementen via het platform van Delta gaan en Delta ca. 10 HD zenders niet doorgeeft.
                      Net bij de buren gekeken die Caiway hebben. Zij kunnen bij live tv gewoon doorspoelen (RTL en SBS). User interface ziet er heel anders uit, is dus niet EXACT hetzelfde product. Het klopt niet wat je zegt. Ik heb nu dus al gezien dat doorspoelen bij Telfort, Ziggo en Caiway kan.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MarcelP Bekijk bericht
                        doorspoelen bij Telfort, Ziggo en Caiway kan.


                        dat kan bij Delta / Zeelandnet ook.
                        en het geheim is Humax

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MarcelP Bekijk bericht

                          Net bij de buren gekeken die Caiway hebben. Zij kunnen bij live tv gewoon doorspoelen (RTL en SBS). User interface ziet er heel anders uit, is dus niet EXACT hetzelfde product. Het klopt niet wat je zegt. Ik heb nu dus al gezien dat doorspoelen bij Telfort, Ziggo en Caiway kan.
                          Bij alle zenders?? Ik heb de oude interface en doorspoelen kan alleen bij de zenders waar het open staat, niet bij RTL en niet bij SBS.

                          De nieuwe interface is gelijk aan Delta. Iedere NIEUWE klant krijgt de NIEUWE interface.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Bij alle zenders?? Ik heb de oude interface en doorspoelen kan alleen bij de zenders waar het open staat, niet bij RTL en niet bij SBS.

                            De nieuwe interface is gelijk aan Delta. Iedere NIEUWE klant krijgt de NIEUWE interface.
                            We hebben bij Caiway RTL en SBS getest. Caiway geeft op hun site ook duidelijk aan dat je kan pauzeren en doorspoelen als je interactieve tv neemt. Ik waardeer je reactie maar tot nu toe zie ik andere dingen dan die jij beweert. Als ik verder google op doorspoelen dan zie ik ook geen andere provider die dit blokkeert. Soms moet je hier wel een extra pakket voor afnemen zoals interactieve tv. Nogmaals voor de duidelijkheid ik heb het over live tv kijken. Bij tv terug kijken zegt mijn buurman dat het afhankelijk is van de zender of je kan doorspoelen.
                            Ik ga maar eens kijken of ik nog van mijn Delta abonnement afkan. Ik heb het pas 3 dagen dus dat moet volgens mij mogelijk zijn.

                            Reageer


                            • #15
                              MarcelP , Delta zal op zijn vingertjes getikt zijn en sindsdien kun je niet meer doorspoelen en op bepaalde zenders opnemen. Kort gezegd zijn er beperkingen (sindsdien).

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X