Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actuele zenderlijst pluspakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Actuele zenderlijst pluspakket

    Volgens het overzicht https://www.delta.nl/tv-internet-tel...region-content behoren de kanalen 256 en 261 tot het pluspakket.
    Ik kan deze kanalen niet terugvinden op mijn apparatuur....ligt het aan die apparatuur of aan Delta?

  • #2
    @ Jos ik kan ze ook niet vinden op mijn tv zal wel aan delta liggen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JvdL Bekijk bericht
      @ Jos ik kan ze ook niet vinden op mijn tv zal wel aan delta liggen
      Dat vermoeden had ik al, is nie de eerste keer dat er fouten in het online overzicht staan .

      Reageer


      • #4
        Worden deze zenders overgeslagen of krijg je een melding dat de zender geen onderdeel uitmaakt van het pakket?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Worden deze zenders overgeslagen of krijg je een melding dat de zender geen onderdeel uitmaakt van het pakket?
          Ze worden overgeslagen, op 4 verschillende apparaten, vandaar mijn vermoeden dat ze er niet (meer) zijn...

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Ja, dat heb ik, zonder resultaat!
              Beide kanalen zouden dus nog aanwezig moeten zijn?

              Reageer


              • #8
                Bedankt voor de aanvullende informatie. Op dit moment is hier een storingsmelding voor uitgezet. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb dit voor je laten uitzoeken. Disney junior is gestopt per 1 april 2019. De zender Comedy Central family is vervangen door Comedy Central Extra en is terug te vinden via kanaal 260. Het zenderoverzicht wordt zo snel mogelijk aangepast.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                    Ik heb dit voor je laten uitzoeken. Disney junior is gestopt per 1 april 2019. De zender Comedy Central family is vervangen door Comedy Central Extra en is terug te vinden via kanaal 260. Het zenderoverzicht wordt zo snel mogelijk aangepast.
                    "Zo snel mogelijk" is niet echt snel....overzicht is nog steeds niet actueel!!

                    Reageer


                    • #11
                      Het zal de volgende website update meegenomen worden.
                      Zal laten weten zodra het veranderd is.
                      Binnen 2 weken zou dit zeker veranderd zijn.
                      Laatst bewerkt door Roberth; 6 Aug 2019, 17:30.
                      < >

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X