Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onderbroken TV signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onderbroken TV signaal

    Sinds enige dagen is het weer hommeles met TV ontvangst. Om de klipklap gaat de Tv hier op zwart zowel via het Dit kastje als via de Delta App om de computer.
    lieve meneer/mevrouw Delta Tv, kan het nou niet eens een half jaar zonder problemen. Ik wordt hier echt niet goed van. Dan misschien beter terug naar analoge Tv, dat deed het altijd!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Tentk Bekijk bericht
    Sinds enige dagen is het weer hommeles met TV ontvangst. Om de klipklap gaat de Tv hier op zwart zowel via het Dit kastje als via de Delta App om de computer
    Weet je zeker dat het niet aan je netwerk/ internetverbinding ligt?

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Ik moet het even afwachten, maar ik heb vanmorgen al de aansluiting op het modem gecontroleerd en die zat vrij los.
      Heat Stress? Heb nog geen TV gekeken, maar ik hoop dat het met het vastdraaien van de ingangskabel het euvel verholpen is. Dan heeft het waarschijnlijk aan de temp. gelegen, uitzettingscoefficienten van verschillende metalen.
      afwachten maar. Indien niet OK, meld ik me wel weer.
      Trouwens wel vreemd, beeld op zwart maar geluid speelde vaak door. Maar toch, ik zie wel in de loop van de dag.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Tentk Bekijk bericht
        Trouwens wel vreemd, beeld op zwart maar geluid speelde vaak door.
        De tolerantie op audio en video kan verschillen...
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Gisteren probleemloos kunnen kijken, dus het probleem zat in de heat stress. Wartel nog eens goed aangedraaid?
          probleem hopenlijk opgelost. Webkabouter dank voor het advies.

          Reageer


          • #6
            Fijn dat je probleemloos hebt kunnen kijken. Goed vastzittende kabels zijn idd belangrijk, anders kan er signaalverlies optreden.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Fijn om te horen dat het probleem opgelost is.
              Ik ga dit artikel sluiten omdat er geen andere vragen meer zijn en zo houden we het forum mooi en netjes

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X