Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionale zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Regionale zenders

    Als ik op een regionale zender zoals tv limburg of drenthe klik krijg ik een slotje op de programmas klik ik in de lijst op tvgids op een programma ,krijg ik de melding er is een probleem ontstaan probeer het later nog eens .
    heeft iemand anders dit ook .

  • #2
    Het IPTV platform is wel al klaar gemaakt voor deze zenders, maar er staat nog geen signaal op. Ik kan mij wel voorstellen dat hierdoor wat verwarring kan ontstaan. Deze zenders gaan wel komen. Zodra het zo ver is zullen wij de klanten informeren.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Matthijs, misschien een goed idee om dit pas online beschikbaar te stellen nadat er signaal op zit (had ook zoiets toen ik een monteur wilde bestellen en er nog geen tijdslots beschikbaar waren).
      Scheelt weer wat communicatie en evt. ergernis
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Het wemelt van de slotjes op het interactieve platform

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Matthijs, misschien een goed idee om dit pas online beschikbaar te stellen nadat er signaal op zit (had ook zoiets toen ik een monteur wilde bestellen en er nog geen tijdslots beschikbaar waren).
          Scheelt weer wat communicatie en evt. ergernis
          Mijn idee

          Maar nu ze erop staan zullen ze dit niet gaan verwijderen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Wie weet dat wanneer de slotjes verdwijnen deze zenders allemaal in HD zijn. Dat is het wachten wel waard.
            Je geeft toch als Delta niet alleen de 'eigen" omroep Zeeland in HD door terwijl je inmiddels over het hele land levert...

            Reageer


            • #7
              Ik verwacht inderdaad wel meer regionale zenders in HD, nu Delta zijn diensten in heel Nederland aanbiedt.
              Ik zou het ook wel fijn vinden als er wat meer lokale zenders worden aangeboden. Het mooiste zou zijn als de klanten in de toekomst zelf een keuze van bijvoorbeeld tien lokale zenders kunnen aanvinken welke ze willen zien. Soms komt moeder uit andere omgeving en pa ook en dan is het fijn als je lokale zender kan zien van je geboortestreek ofzo.
              Het zal nu nog wel niet kunnen, maar het lijkt me een goed idee.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X