Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv geen beeld en geluid meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv geen beeld en geluid meer


  • #2
    Vanmorgen contact gehad met storingsdienst van Delta wegens eenzelfde probleem. Geen beeld noch geluid op interactieve tv. Ze zouden de zaak resetten, hetgeen 2 uur zou duren, waarna de telefoondienst gesloten zou zijn en ik via dit serviceforum de zaak verder moest oppakken indien het probleem niet verholpen zou zijn. Dit is helaas het geval. Graag een reactie.


    NB
    Drie maanden geleden ook herhaalde problemen gehad met een monteur aan huis. We overwegen nu een overstap naar een andere aanbieder.


    Reageer


    • #3
      hier ook zelfde probleem ze doe er niet zo veel aan ook al maanden
      maar de prijs weer naar boven dat wel 3euro voor tv en pc

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Haal Bekijk bericht
        ...Dus ik heb de oude oplossing eens gebruikt en modem en tv kastje van spanning getrokken en weer verbonden.
        Nu hebben we helemaal geen beeld meer...
        Welkom op het forum Haal.

        Wanneer je een nieuw modem krijgt, dan wordt het oude modem uit het systeem gehaald. Je krijgt daarmee dan geen verbinding meer, tenzij je hem opnieuw oplevert. Ik zou sowieso het nieuwste modem terug aansluiten.

        Stuur anders even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens. Vermeld ook het serienummer van de decoder. Deze staat onderop achter S/N. Omschrijf ook in het kort wat precies het probleem is dat je ondervind en of het bij live tv is of bij opnames/begin gemist. Vermeld ook bij welke kanalen je het ondervind.

        bdegraaff en sgheselle, van jullie ontvang ik ook graag een berichtje via de e-mail met de bovenstaande gegevens.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X