Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • smartcard

    mijn smartcard werkt plotseling niet meer, gisteravond nog gewoon tv gekeken.
    alles opnieuw opgestart, ingelogd in account en naar smartcard zelf regelen gegaan , deze site laadt momenteel niet is er dan een probleem achter de schermen ?ik heb net een groot probleem met telefonie gehad ( 14 dgn zonder tel.) dus heb weinig zin om nu weer 14 dgn zonder tv te zitten.
    gr. Joke Riemeijer

  • #2
    de verschillende sites van Delta / Zeelandnet hebben het inderdaad moeilijk vandaag.
    maar ik kan wel in MijnDelta en m'n smartcards bekijken.

    Reageer


    • #3
      Smartcard even eruit halen en weer erin doen, en dan decoder weer aanzetten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door branie Bekijk bericht
        mijn smartcard werkt plotseling niet meer, gisteravond nog gewoon tv gekeken.
        alles opnieuw opgestart, ingelogd in account en naar smartcard zelf regelen gegaan , deze site laadt momenteel niet is er dan een probleem achter de schermen ?ik heb net een groot probleem met telefonie gehad ( 14 dgn zonder tel.) dus heb weinig zin om nu weer 14 dgn zonder tv te zitten.
        gr. Joke Riemeijer
        Ervaar je op dit moment nog problemen?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X