Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sony trekt de stekker uit Film1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sony trekt de stekker uit Film1

    www.film1.nl
    www.sonypicturestelevision.com
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    HBO weg en nu Film1 straks weg.
    Op zich heel jammer, maar aan de andere kant was er veel herhaling van films.

    Reageer


    • #3
      Niet weg. Ze bieden het nu zelf aan via apps.

      Reageer


      • #4
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/film1...angend-aanbod/

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
          HBO weg en nu Film1 straks weg.
          Op zich heel jammer, maar aan de andere kant was er veel herhaling van films.
          In deze tijd moet je innoveren en (zoals Netflix doet) eigen producties het net opslingeren. Doe je dat niet (innoveren) dan wordt je opgevroten door de conculega's (Disney en WarnerMedia lopen een eigen koers na aflopende rechtencontracten eigen content en de overige streamingdiensten zoals Videoland en Amazon Prime Video).

          Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 May 2019, 00:21.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            De beeldkwaliteit van Film1 voldoet toch niet meer aan de eisen van deze tijd. Dus weg met die ouwe meuk!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              De beeldkwaliteit van Film1 voldoet toch niet meer aan de eisen van deze tijd. Dus weg met die ouwe meuk!
              Delta heeft ervoor gekozen om niet alle Film1 kanalen in HD aan te bieden; voor ons indertijd een reden om dat abonnement dan ook niet af te nemen.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Inmiddels gaat Delta op het zelfde platform als Caiway opereren. Ik neem aan dat dit gelijk getrokken wordt.
                Sony is aan het werk met een alternatief op Film1, daar komen dus naar alle waarschijnlijkheid nieuwe/andere FILM en seriezenders voor terug.

                Reageer


                • #9
                  https://www.totaaltv.nl/nieuws/film1...eid-bij-ziggo/

                  Reageer


                  • #10
                    Voor de liefhebbers van Film1 goed nieuws. Persoonlijk vind ik de vorm zoals die nu bestaat achterhaald. Waar NetFlix en Videoland eigen producties combineert met redelijk recent aanbod, is dat de achilleshiel van Film1. Indertijd een prima service maar inmiddels achterhaald door de conculega's. Daarnaast worden, in ieder geval bij Delta, niet alle kanalen in HD getoond, wat toch wel een ergernis is anno 2019. Jammer...
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Doordat de bandbreedte op de kabel beperkt is zullen er keuzes gemaakt moeten worden welke kanalen er in HD weergegeven worden. Uiteraard heeft het de voorkeur om zo veel mogelijk zenders met een HD signaal beschikbaar te maken.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                        Doordat de bandbreedte op de kabel beperkt is zullen er keuzes gemaakt moeten worden
                        Zonder meer - het kan echter voor mensen (net zoals indertijd bij HBO) reden zijn om Film1 niet (meer) in hun pakket te nemen. Volgens mij levert Film1 Go wel altijd HDkwaliteit (voor zover je over genoeg bandbreedte kunt beschikken)
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Dat kan ik mij ook heel goed voorstellen. Wat mij betreft is het ook, hoe meer HD, hoe beter

                          Met Film1Go heb je ook geen problemen met bandbreedte mbt het doorgeven van HD signalen, even afgezien van je eigen verbinding, omdat je dan niet alle signalen van alle kanalen tegelijkertijd verstuurd, maar alleen het kanaal ontvangt die je op dat moment wilt kijken.

                          Met de DELTA Interactieve TV zou het dus in theorie ook mogelijk moeten zijn, maar dan heb je natuurlijk nog uitzendrechten en overeenkomsten met de contenteigenaren die daar beperkingen in zouden kunnen leggen. Ik ga dat iig wel doorgeven aan de betreffende afdeling.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                            Met de DELTA Interactieve TV zou het dus in theorie ook mogelijk moeten zijn, maar dan heb je natuurlijk nog uitzendrechten en overeenkomsten met de contenteigenaren die daar beperkingen in zouden kunnen leggen.
                            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                            Ik ga dat iig wel doorgeven aan de betreffende afdeling.
                            Dank.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jun 2019, 17:15.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Film1 is bij Caiway geheel in HD op glasvezel/interactief... Dit zal in de interactieve app recht moeten worden gezet (dus ook voor de Delta-klanten).
                              Ik mag hopen dat de Caiwayklanten niet op onderhandelingen van Delta moeten wachten aleer de app weer de zenders in HD toont die in HD moeten zijn.

                              Film1 gaat overigens terug naar 1 kanaal, dus daarmee is het meteen ook voor Delta opgelost. Kunnen de andere kanalen weer ingezet worden om SD naar HD te zetten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X