Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Totaal (6 kanalen) vs Ziggo Sport Go (6 kanalen)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sport Totaal (6 kanalen) vs Ziggo Sport Go (6 kanalen)

    Wij hebben momenteel een Ziggo Sport Totaal abonnement als extra in ons Delta pakket.
    Helaas kunnen wij daar op smart media (mobiel, tablet) geen gebruik van maken. De Ziggo Totaal app geeft de uitzendingen wel weer, maar zodra we daarop klikken, worden we omgeleid naar de registratiepagina voor een Ziggo Sport Go abonnement (EUR9,99).

    Nu heb ik eens zitten rekenen: tesamen met het Fox Sports Compleet pakket (EUR14,45) betalen wij EUR23,45/maand (Delta Sportpakket). Dat houdt in dat we voor Ziggo Sport Totaal abonnement per maand EUR9 betalen. Voor een extra EUR0,99 zouden we dus mbv een Ziggo Sport Go abonnement/de app op zowel TV als smart media kunnen gebruiken om die 6 kanalen te kunnen bekijken (ChromeCast of Apple Airplay).

    Mijn vraag: kun je Ziggo Go abonnement aanvragen zonder dat je een Ziggo Sport Totaal pakket afneemt?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    dan moet je even uitloggen en dan opnieuw inloggen met postcode en smartcardnummer.

    Reageer


    • #3
      Ik heb ook Ziggo sport, ik gebruik de ziggo go app ( dat is een aparte app van Ziggo, de ziggo sport app) en dan kun je alle zenders kijken via tablet en gsm ,( dus waar je de app kan installeren, ik zelf heb die op tablet gsm, pc )

      Dus als ik het goed begrijp uit de tekst wil je alleen alle zenders van Ziggo op over kunnen kijken, maar dat kan dus wel.

      Inderdaad wel met de aparte ziggo app en smartcard en postcode.
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Kijk voor meer informatie over de Ziggo Go app op deze link.
        Laatst bewerkt door Edwinb; 4 Apr 2019, 07:44. Reden: Link aangepast

        Reageer


        • #5
          Edwinb Als ik op de link druk doet de pagina het niet
          Laatst bewerkt door Dominique; 3 Apr 2019, 08:41.
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
            dan moet je even uitloggen en dan opnieuw inloggen met postcode en smartcardnummer.
            Bedankt, dat was de oplossing (eerder kreeg ik de melding dat die gegevens niet bekend waren). Het blijft toch intrigerend dat internet
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X