Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Televisie op de slaapkamer? Zonder coax.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Televisie op de slaapkamer? Zonder coax.

    Volgende week ga ik naar een huurwoning en daar is alleen in de woonkamer een coax aansluiting. Welke opties om in de slaapkamer te kijken?

    Een kabel over de vloer 15 'm. drie scherpe bochten en 2 deuren dit is niet ideaal.
    Via de delta app en chromecast die heeft niet alle zenders.
    Nog andere oplossingen?

    Naar een andere aanbieder er zijn verschillende die via het stopcontact gaan.

    Ik weet het ook niet meer.


    Raspat
    Laatst bewerkt door raspatbramga; 2 Apr 2019, 01:30.

  • #2
    https://www.marmitek.com/nl/tv-video/hdmi-extenders/

    Reageer


    • #3
      Gebruik je tablet of telefoon, koop een Chromecast voor een paar tientjes en klaar is Kees:
      Kijk maar:

      Chromecast: https://www.delta.nl/sites/default/f...20TV%20app.pdf

      voorwaarde is wel dat je een goed WIFI- signaal in de slaapkamer moet hebben,

      succes,

      Alex

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door abom Bekijk bericht
        Gebruik je tablet of telefoon, koop een Chromecast voor een paar tientjes en klaar is Kees:
        Kijk maar:

        Chromecast: https://www.delta.nl/sites/default/f...20TV%20app.pdf

        voorwaarde is wel dat je een goed WIFI- signaal in de slaapkamer moet hebben,

        succes,

        Alex
        Dit is geen oplossing de app heeft niet alle zenders anders zou dit een mooie oplossing zijn. Ik gebruik de chromecast al een aantal jaar en dit werkt goed. Ik ga eens informeren waarom niet alles via de app word gestreamd.

        Reageer


        • #5
          Dit is een oplossing duur maar het voordeel je kan bij de zelfde provider blijven. Het enigste is nog je hoofd tv moet toch altijd vast aan de coax bij andere providers prik je het signaal via stop contact.

          Reageer


          • #6
            Koop een powerline adapter en je kan overal in je huis deze in je stopcontact steken zodat je bij je tv een aansluiting hebt suc7

            Reageer


            • #7
              als je er voor zorgt, dat je een goeie en stabiele internet-verbinding hebt op de slaapkamer, dan kun je DIT van Delta gebruiken.
              daar komt geen coax aan te pas.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door raspatbramga Bekijk bericht

                Dit is geen oplossing de app heeft niet alle zenders anders zou dit een mooie oplossing zijn. Ik gebruik de chromecast al een aantal jaar en dit werkt goed. Ik ga eens informeren waarom niet alles via de app word gestreamd.
                Het is wel een oplossing, maar niet wat je wilt Niet alle zenders in de app is een rechtenkwestie, ze mogen niet alles in hun apps doorgeven. Weinig aan te doen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door raspatbramga Bekijk bericht
                  Volgende week ga ik naar een huurwoning en daar is alleen in de woonkamer een coax aansluiting. Welke opties om in de slaapkamer te kijken?
                  TV in een slaapkamer kijken kan altijd draadloos. Probleem is daarbij dat je via je Humax/DIT niet draadloos kunt zenden naar bv AppleTV of Chromecast aan je TV.
                  Wat je zou kunnen doen is uitzoeken welke kanalen je het meeste kijkt die daar op het web een bron voor zoeken (streaming). Dan is het alleen nog een kwestie van een stabiel Wifi netwerkje (5Ghz) en klaar is RaspatBramga...


                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Ik zal het eens een tijdje aanzien weet wel dat het geen ideale situatie is. In de huiskamer zelf ben je ook redelijk gebonden aan het punt waar coax zit.

                    Dank voor jullie antwoorden.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X