Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv ontvanger valt alsmaar uit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale tv ontvanger valt alsmaar uit

    Sinds 2 maanden digitale tv incl. de ontvanger. De eerste weken totaal geen problemen. de laatste 2 weken echter moet ik elke keer als ik mijn tv aanzet ook even de digitale ontvanger opnieuw opstarten. Het lampje brand dan rood. Alleen na stekker eruit en erin doet ie het het dan weer. Iemand hier ervaring mee en wat kan ik eraan doen?

  • #2
    Niets wachten tot het wel weer goed werkt, of monteur laten komen, kan dan verder ook niets doen dan een ander kastje afgeven, en hopen dat deze wel goed werkt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Diana73 Bekijk bericht
      Sinds 2 maanden digitale tv incl. de ontvanger. De eerste weken totaal geen problemen. de laatste 2 weken echter moet ik elke keer als ik mijn tv aanzet ook even de digitale ontvanger opnieuw opstarten. Het lampje brand dan rood. Alleen na stekker eruit en erin doet ie het het dan weer. Iemand hier ervaring mee en wat kan ik eraan doen?
      Kijk je via een decoder met smartcard? Of via de settopbox voor interactieve tv?

      Reageer


      • #4
        Staat in de sluimer mode, bij instellingen kan je dit wijzigen naar constante mode

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X