Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox 1 gratis of niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fox 1 gratis of niet

    Kijk net op mijn delta, fox 1 is deze nu gratis of moet je daarvoor betalen ?
    Het is inmiddels duidelijk, voor de premium pakketten als je die hebt daar zit fox1 standaard bij en je hoeft geen 5 euro extra te betalen.
    Laatst bewerkt door rd1osb; 29 Jan 2019, 09:52.

  • #2
    ik word doodziek hiervan,eerst pakken ze een paar zenders weg,dan geven ze deze ervoor in de plaats,en nu zouden ze hem weer weghalen,ik dacht dat voetbal een volkssport is,maar straks kan je overal voor gaan betalen.
    alsof je dat allemaal maar moet en kan betalen daar word niet naar gevraagd

    Reageer


    • #3
      Voor meer informatie over de wijziging van de doorgifte van Fox 1 kun je deze informatiewww.delta.nl/blijfkijken.

      Alle klanten met het Standaardpakket kijken dus sowieso nog de volledige eerste seizoenshelft van seizoen 2018/2019 live naar alle topwedstrijden uit de Eredivisie.

      Zie ook https://www.delta.nl/tv-internet-tel...blijven-kijken
      Laatst bewerkt door Edwinb; 30 Jan 2019, 07:24.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Voor meer informatie over de wijziging van de doorgifte van Fox 1 kun je deze informatie raadplegen.

        Zie ook https://www.delta.nl/tv-internet-tel...blijven-kijken

        De link werkte eerst niet. Na 4x proberen wel....
        Laatst bewerkt door Rinus; 29 Jan 2019, 16:27.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          De link werkte eerst niet. Na 4x proberen wel....
          Hallo Rinus,

          Heb de informatie nu in het bericht zelf geplaatst. Bedankt voor het melden.

          Reageer


          • #6
            Ik snap er ook niks van, in mijn contract staat tot 2 november 2019 gratis. Kost me 5 euro en krijg 5 euro en toch ineens FOX1 afgesloten! Hej Delta, zet eens ff snel FOX1 aan!

            Reageer


            • #7
              Omdat Fox Sports 1 verdwenen is uit het TV basis pakket is het alleen nog gratis voor Premium en Super abonees.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
                Ik snap er ook niks van, in mijn contract staat tot 2 november 2019 gratis. Kost me 5 euro en krijg 5 euro en toch ineens FOX1 afgesloten! Hej Delta, zet eens ff snel FOX1 aan!
                Beste Quetensky,

                Stuur ons even een e-mail met je klantgegevens en een link naar dit forum bericht. Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X